Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کارهای شهری شهرداری مشهد گفت: به مناسبت هفته کتاب طرح‌های مسابقه صدای کتاب‌ و شهروند کتاب‌خوان در سطح استان برگزار می‌شود.

محمد عین‌القضات در نشست خبری هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: با همکاری ایجاد شده بین سه حوزه مرتبط با فرهنگ در شهرداری و اداره کل کتابخانه‌های عمومی اتفاقات خوبی در حال انجام است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحمدالله در سال اخیر تفاهم‌نامه‌ای در جهت تغییر رویکرد در ارتباطات اداره کل کتابخانه‌ها منعقد شد.

وی با اعلام برنامه‌های هفته کتاب در خصوص مسابقه صدای کتاب بیان کرد: در مسابقه صدای کتاب، شهروندان می‌توانند با استفاده از سرویس چشمه شهر و از طریق اپلیکیشن شهر من کتاب منتخب خود را در حد سه دقیقه بخوانند و صدای خود را به همراه عکس کتاب برای ما ارسال کنند که جوایزی را برای نفرات برگزیده در نظر گرفته‌ایم. به ترتیب برای نفرات اول تا سوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، یک میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد و به تمام افراد شرکت‌کننده ۱۰ هزار تومان هدیه اعتبار خرید از خدمات باشگاه شهروندی اهدا خواهد شد.

مدیر ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کارهای شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: طرح دومی که در هفته کتاب شکل خواهد گرفت و شروع آن از امروز رقم خورد طرح شهروند کتابخوان است. این طرح با سه عنوان کتاب من و کتاب، یک لقمه حلال و یادم تو را فراموش شروع شده است که فایل این کتاب‌ها در بخش مسابقات اپلیکیشن شهر من به صورت کامل بارگزاری شده و شهروندان می‌توانند آن را دانلود و مطالعه کنند و به سوالات نیز پاسخ دهند.

وی خاطرنشان کرد: برای این مسابقه نیز جوایزی به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، یک میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان برای نفرات برتر اول تا سوم در نظر گرفته شده است. همچنین به نفرات چهارم تا دهم به قید قرعه جوایز ۱۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.

عین‌القضات عنوان کرد: اتفاق خوب دیگری که با تفاهم‌نامه‌ای با اداره کتابخانه‌ها شکل گرفت و به مرحله اجرا خواهد رسید، اختصاص امتیاز به امانت گیرندگان کتاب است. وقتی یک شهروند به یک کتابخانه در سطح استان مراجعه کند به عنوان جایزه و تشکر از او یک امتیاز باشگاه شهروندی اهدا خواهد شد.

مدیر ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کارهای شهری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین اتفاق خوبی با تصویب کمیسیون سیاست‌گذاری در شهرداری مشهد افتاد و آن اتفاق این است که قبلا در باشگاه شهروندی شهرمن اعتبار ۱۰ هزار تومانی خرید کتاب را با ۱۰۰ امتیاز فعال می‌کردیم اما این اعتبار در هفته کتاب با ۲۰ امتیاز در دسترس خواهد بود.

وی بیان کرد: اعتبار خرید کتاب الکترونیک از اپلیکیشن تئاتر شهر را با امتیاز ۴۴ اهدا خواهیم کرد؛ در صورتی که این اعتبار پیش از این با ۲۲۰ امتیاز فعال می‌شد.

عین‌القضات اضافه کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مجموعه ما دو کتاب ارزشمند در حوزه اپلیکیشن‌های شهروندی را به تعداد ۱۰۰ جلد به اداره کل کتابخانه‌ها اهدا کرد که کتابخانه‌های ارزشمندی در حوزه فناوری‌های IT است.

مدیر ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کارهای شهری شهرداری مشهد گفت: مباحث کتاب و کتابخوانی در هفته بسیج نیز ادامه خواهد داشت و در آن هفته نیز مسابقات کتابخوانی خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شهرداری مشهد کتاب هفته کتاب ۵۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد کتابخانه ها یک میلیون هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مراسم عزاداری خیابانی در سوگ امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم از صبح امروز در ارومیه برگزار شد.

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در سراسر آذربایجان غربی توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز داشتند.

مراسم سنتی عزاداری با چوب (شاخسی) نیز توسط هیئتی دیگر با حضور اقشار مختلف از جوانان و پیران دوستدار اهل بیت در خیابان عطایی ارومیه برگزارشد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • شهروند خبرنگار انعکاس صدای مردم
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته