Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیر عملیات بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عدم تأیید معاملات در برخی نمادهای معاملاتی در معاملات امروز ۲۴ آبان ۹۹ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده: به اطلاع می‌رساند معاملات امروز شنبه مورخ ۲۴ آبان ۱۳۹۹ در نمادهای معاملاتی اوراق اجاره سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا ۹۹۴۱) و (شستا ۹۹۳۱)، اوراق منفعت هواپیمایی ماهان (ماهان ۰۱۱)، اوراق اجاره شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت (صبا ۱۴۰۱۱)، اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی (تملی ۷۰۸۱)، (تملی ۷۰۹۱)، (تملی ۷۰۴۱)، (تملی ۸۰۲۱)، (تملی ۷۱۱۱)، (تملی ۷۱۲۱)، (تملی ۷۰۵۱)، (تملی ۷۱۰۱)، (تملی ۸۰۱۱) و صندوق سرمایه گذاری جسورانه فیروزه ۱۰ درصد تأدیه (ونچر ۱) مورد تأیید قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در پایان معاملات چهارشنبه ۲۱ آبان نیز تعدادی از نمادهای معاملاتی از جمله چند نماد زیرمجموعه اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی با ابطال مواجه شده بودند.

اگرچه علت ابطال معاملات ذکر نشده، اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه قیمت اوراق مذکور با استفاده از فرآیند نوسان گیری در معاملات امروز کشف شده بود، مدیر عملیات بازار نیز بر اساس مصوبه ممنوعیت نوسان گیری که از سوی سازمان بورس به بورس‌های ۴ گانه ابلاغ شده بود، معاملات امروز اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی را ابطال کرد.

223223

کد خبر 1455521

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بورس تهران فرا بورس ایران سازمان بورس و اوراق بهادار بورس معاملات امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746323

دیگر خبرها

  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳