Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار گرگان گفت: حدود ۷۰ درصد کسبه و واحدهای صنفی مشمول محدودیت‌های کرونایی، مصوبه‌های ستاد را رعایت می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمد حمیدی عصر امروز در جلسه ستاد بحران درباره اعمال محدودیت‌های کرونایی ویژه اصناف اظهار داشت: وضعیت شهرستان از نظر شیوع کرونا قرمز بوده و روند ابتلا به این بیماری و تعداد بستری‌شدگان نیز در حال رشد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری محدودیت‌های ویژه‌ای در برخی شهرها از جمله گرگان اعمال شده است و تا بیستم آذرماه این محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت.

فرماندار گرگان با اشاره به بازدیدهای مستمر از سطح بازار برای اجرای محدودیت‌های کرونایی بیان داشت: از ساعت 17:30 عصر، تمام اکیپ‌های نظارتی در محل فرمانداری مستقر بوده و آماده برای بازرسی در سطح شهر هستند.

وی گفت: معاونان مرکز بهداشت، اماکن، صنعت معدن و اصناف هم در محل فرمانداری مستقر بوده و وظیفه پشتیبانی از اکیپ‌های اعزامی به سطح شهر را بر عهده دارند. ضمن اینکه اتحادیه‌ها نیز موظف به تشکیل کمیته و خود نظارتی هستند.

رئیسی: بیش از 100 شهر از شنبه آینده مشمول محدودیت شدید خواهند شداستاندار گیلان: اعمال محدودیت تردد از ابتدای آذرماه؛ دورهمی‌های خانوادگی مهم‌ترین عامل انتقال کرونا استتوان سپاه برای مهار کرونا در استان گلستان به کارگرفته می‌شود/برای اعمال محدودیت‌ها باید مردم را قانع کرد

حمیدی افزود: 4 تیم نظارتی پنج نفره، متشکل از مرکز بهداشت، سازمان صمت، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و فرمانداری از ساعت 6 بعد از ظهر به بعد، به مشمولان این طرح تذکرات لازم را خواهند داد و در صورت عدم تمکین کسبه، مغازه آنها پلمب خواهد شد.

وی ابراز داشت: همزمان با اعزام اکیپ‌های نظارتی، ماشین‌های آتش نشانی، هلال احمر و سپاه نیز توسط بلندگو در سطح شهر تذکرات لازم را به واحدهای صنفی خواهند داد.

انتهای پیام/581/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری