Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:43:38 GMT

امیدواری بارسلونا به جذب گلزن آرژانتینی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۳۷۳۱

امیدواری بارسلونا به جذب گلزن آرژانتینی

مذاکرات بین لائوتارو مارتینز و باشگاه اینتر برای تمدید قرارداد موفقیت آمیز نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینترمیلان می خواهد قرارداد لاوتارو مارتینز را تمدید کرده و حقوق او را نیز افزایش دهد، اما تاکنون مذاکرات خوب پیش نرفته و هنوز توافقی حاصل نشده است. مهاجم آرژانتینی و مدیر برنامه اش از اینکه او یکی از کم درآمدترین بازیکنان باشگاه بوده ناراحت شده و خواستار افزایش حقوق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر علاوه بر بحث دستمزد، قصد دارد بند 111 میلیون یورویی را نیز از قرارداد لائوتارو حذف کند که این بازیکن با این خواسته نیز موافق نیست و بارسلونا نیز همچنان مکررا احتمال جذب لائوتارو مارتینز را بررسی می کند.

 

 

بارسا هرگز علاقه خود را برای جذب لائوتارو پنهان نکرده است و طرفین ماه ها به مذاکره در مورد احتمال حضور این بازیکن پرداختند که در نهایت شیوع ویروس کرونا این انتقال را منتفی کرد، اما با این وجود رابطه باشگاه بارسلونا با لائوتارو و مدیر برنامه اش خوب است و هنوز هم احتمال رخ دادن این انتقال وجود دارد.

 

لاوتارو سالانه در اینتر دو میلیون یورو درآمد دارد و مدیران باشگاه ایتالییی به شرط حذف بند آزادسازی، دستمزد شش میلیونی به او پیشنهاد داده اند که مورد قبول این بازیکن قرار نگرفته است. لائوتارو می خواهد در سالهای آینده به باشگاه دیگری برود و احساس می کند رقم 111 میلیون یورو عدد قابل قبولی برای فروش اوست. بدین ترتیب با برگزاری انتخابات بارسلونا و حضور یک رئیس جدید، احتمال دارد این باشگاه در تابستان سال آینده دوباره برای خرید لائوتارو اقدام کند.

لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه آخر هفته سردار به دیبالا

به گزارش ورزش سه، در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا دو تیم ناپولی و آ اس رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برای سردار آزمون مهاجم ایرانی جالوروسی با یک اتفاق خاص همراه بود. 

سردار که در نیمه اول این بازی نتوانسته بود اثرگذار باشد، در ۴۵ دقیقه دوم با اولین لمس توپ خود، مدافع ناپولی را مجبور کرد که بر رویش خطا کند و موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد. 

از آنجا که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی این تیم پنالتی زن نخست رمی‌هاست، دیبالا پشت توپ ایستاد و در کمال خونسردی موفق شد چراغ اول بازی را روشن کند. سردار پس از چند دقیقه از زمین بازی خارج شد، اما اثرگذاری او در این صحنه به تیمش کمک ویژه‌ای کرد. 

این پنالتی به دیبالای آرژانتینی کمک کرد تا در شبی که تمام تلاشش را کرد به ناپولی گل بزند، یک موقعیت ایده‌آل در اختیارش قرار بگیرد و با گل کردن آن شمار گل‌هایش را به عدد ۱۳ برساند.

دیبالا در این فصل ۱۳ گل و ۹ پاس گل ثبت کرده که همین تک گل او را از الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی میلانی‌ها در آمار اثرگذاری روی گل‌های این فصل جلو می‌اندازد.

سردار پیش از این هم در این فصل از مسابقات برای دیبالا یک زوج خوب در کارهای تهاجمی به شمار می‌رفت و اگرچه در آمار نتوانسته پاس گل ثبت کند اما بسیاری از کارشناسان ایتالیایی معتقد هستند حضور آزمون به این مهاجم آرژانتینی کمک بیشتری می‌کند.

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی