Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@11:33:23 GMT

محله های فروش موادمخدر اهواز پاکسازی شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۳۹۰۴

محله های فروش موادمخدر اهواز پاکسازی شوند

مجتبی یوسفی در دیدار با فرمانده انتظامی خوزستان، ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با متخلفین، اظهار کرد: نیروی انتظامی امروز جایگاه ویژه ای در جامعه دارد و سنگربان امنیت , آرامش و آسایش مردم کشور است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بر ارتقای شاخص ‌های امنیت در استان تاکید کرد و افزود: کاهش جرایم به ویژه جرایم خشن و مهم به منظور ایجاد امنیت، با برخورد سریع و قاطع میسر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهواز در مجلس ادامه داد: امروز امنیت در میان همه مردم نهادینه شده و اکثر مردم از خدمات پلیس رضایت دارند و این که در دوران بیماری کرونا مانند پرستاران در صحنه امنیت جامعه فداکارانه حضور دارند جای قدردانی دارد.

یوسفی همچنین عنوان کرد: از زمان حضور سردار صالحی به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان، برخورد با اراذل و اوباش، مواد فروشان و به ویژه سارقانی که امنیت جانی و مالی مردم را هدف گرفته و مزاحمت ایجاد می کنند، با موفقیت همراه و با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی سرعت عمل پلیس در دستگیری مجرمین را بسیار آرام بخش و امید آفرین توصیف کرد و افزود: امنیت، آرامش و بالندگی امروز کشور ما مدیون تلاش نیروهای پلیسی است که هرگز تعطیلی ندارند و شبانه روزی در خدمت مردم هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: تجلیل مقام معظم رهبری از نیروهای انتظامی و حافظان امنیت، بیانگر اوج توانمندی و خدمت رسانی این نیروی فداکار است.

دبیر مجمع نمایندگان خوزستان پاکسازی ۲ محله فروش مواد در اهواز را ضروری دانست و تاکید کرد: تعداد قابل توجهی منزل وجود دارد که صاحبان آن اقدام به فروش موادمخدر می کنند، باید ضمن شناسایی و برخورد جدی، به طور کامل پاکسازی شوند.

یوسفی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و اقتدار اجتماعی در جامعه است، بیان کرد: سردار صالحی فرمانده با اخلاص، مدیر و مدبر ناجا است و امنیت امروز استان، محصول زحمات و مجاهدت‌های طاقت‌فرسای این فرماندهان و نیروهای مخلص نیروی مقدس انتظامی است.

نماینده مردم اهواز در پایان خواستار انعکاس اقدامات خوب ناجا و مطلع کردن مردم از آن‌ها شد و تصریح کرد: ناجا تجسم زیباترین معانی و تجلی برقراری نظم، امنیت، آرامش و آسایش برای مردم است.

وی بر پاکسازی محله های فروش مواد مخدر در اهواز تاکید کرد و یادآورشد: کاهش جرایم به ویژه جرایم خشن و مهم به منظور ایجاد امنیت، با برخورد سریع و قاطع میسر می شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرایم که. باعث نگرانی خانواده‌های ولایت مدار ایرانی شده قطعاً در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتا فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد