Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@20:29:29 GMT

جزییات بازداشت اعضای یک تور گردشگری در قم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۴۳۰۴

جزییات بازداشت اعضای یک تور گردشگری در قم

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، معاون دادستان قم با اشاره به بازداشت اعضای یک تور گردشگری با اعمال مجرمانه متعدد در این استان گفت: برخورد قانونی و قاطع در انتظار تورهای ناهنجار و غیرمجازی خواهد بود که از مبدا قم یا عبور از مسیر قم قصد عزیمت به شهرهای مجاور را داشته باشند.

حجت الاسلام ابوالفضل تحریری با اشاره به اجرای طرح‌های هدفمند در خصوص شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه اظهار داشت: طرح ساماندهی تورهای گردشگری در دستور کار کارشناسان قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  بیان داشت: در همین راستا طی رصد و پایش مستمر انجام شده از سوی کارشناسان قرارگاه دادسرای قم و انجام اقدام‌های فنی و اطلاعاتی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تور ناهنجار و غیر مجاز به مقصد کویر مرنجاب شناسایی و با عوامل آن برخورد شد.

حجت الاسلام تحریری با اشاره به اینکه عوامل این تور دارای سوابق متعدد برگزاری تورهای هنجارشکن بودند افزود: در بستر این تور اعمال مجرمانه‌ای از قبیل رقص مختلط، کشف حجاب، نزاع و دیگر موارد خلاف شرع و قانون به‌وقوع پیوسته که اتوبوس با صدور دستورهای قضایی توسط پلیس امنیت اخلاقی توقیف و برای مدت قابل توجهی به پارکینگ منتقل و برای مسئول تور به همراه ۱۸ تَن از شرکت‌کنندگانی که مرتکب اعمال مجرمانه شده بودند نیز پرونده قضایی تشکیل و همگی روانه زندان شدند.

 معاون دادستان قم در پایان تاکید کرد: با افرادی که بدون توجه به اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تورها باشند برخورد جدی خواهد شد.

اخبار مرتبط امام جمعه رشت: سگ گردانی و بی‌حجابی یک کرونای دیگر شده است پلیس امنیت: کسانی که در فضای مجازی ‌حجاب‌ را رعایت نکنند، احضار می‌شوند اظهارات جدید امام جمعه اصفهان در خصوص برخورد با بی حجاب ها: هیچ‌کس حق برخورد فیزیکی ندارد مقصودتان از ناامنی برای بی حجابان چیست؟ واکنش معصومه ابتکار به اظهارات دو امام جمعه در مورد برخورد با بی حجابی + فیلم واکنش یک حقوقدان به سخنان اخیر دو امام جمعه در مورد بی حجابی واکنش امام جمعه اصفهان به انتقادات از اظهاراتش در خصوص برخورد با بی حجابی واکنش رئیس پلیس به ارسال پیامک‌های حجاب: حدود یک درصد اشتباه داریم واکنش دو عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به درخواست جنجالی «ناامن سازی جامعه برای افراد بی حجاب» از تریبون نماز جمعه

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا میراث فرهنگی تور گردشگری در قم سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی امام جمعه بی حجابی بی حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • یکی از اعضای شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر به دلیل تخلفات مالی و اداری
  • ‌‌عضور شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • عضو شورای ‌این شهر بازداشت شد
  • عضو شورای ‌شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • اعضای کنگره آمریکا دیوان کیفری بین‌المللی را تهدید کردند
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه