Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@16:36:11 GMT

تقدیر وزیر کشور از استاندار و معاون استاندار تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۴۳۹۳

تقدیر وزیر کشور از استاندار و معاون استاندار تهران

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور در شش ماه اول سال جاری از عملکرد حوزه مرتبط در استانداری‌های سراسر کشور در چهار گروه عالی، خیلی خوب، متوسط و ضعیف ارزیابی به عمل آورده است بر همین اساس استانداری تهران در این ارزیابی موفق به کسب رتبه عالی در گروه استانداری‌های سراسر کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین راستا وزیر کشور و معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و مجموعه دست‌اندرکاران حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران که موفق به کسب این رتبه شدند، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: داود فیرحی ایمن الظواهری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 احمد دادبین جواد اژه ای وزیر کشور استاندار تهران معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور داود فیرحی ایمن الظواهری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 احمد دادبین جواد اژه ای امنیتی و انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد

  روابط‌عمومی استانداری، محمد علی نیک بخت ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران که برای روز چهارم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، از غرفه استانداری سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

نیکبخت با حضور در غرفه استان سیستان و بلوچستان مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه، از توانمندی های این استان بازدید کرد و  در جریان اطلاعات مریوط به محصولات ارائه شده قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری است در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار نموده و این رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

   

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد