Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ،یک مرد اهل کره جنوبی که ۱۴ زن و دختر را به قتل رسانده گفته است که از دستگیر نشدن خود حیرت زده شده است. لی، چون جائه که روز دوشنبه گذشته به جرم قتل‌هایی که سه دهه پیش انجام داده بود در دادگاه حاضر شد یکی از بدنام‌ترین قاتلان سریالی تاریخ کره جنوبی به شمار می‌آید. این قاتل سریالی ۵۷ ساله در برابر مردی به نام یوون که به اتهام نادرست تجاوز و قتل یک دختر ۱۳ ساله مدت ۲۰ سال از عمر خود را در زندان گذرانده بود به جنایات خود اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تنها کسی بود که به خاطر یکی از قتل‌هایی که در واقع، چون جائه انجام داده بود به زندان افتاد. این مورد یکی از قتل‌هایی بود که بین سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۱ رخ داده و از آن‌ها با نام قتل‌های هواسئونگ شناخته می‌شوند. قربانیان همگی زن بوده و بعد از بسته شدن دست‌ها و پا‌ها و حتی دهانشان، مورد تجاوز قرار گرفته و در اکثر موارد با لباس‌های خودشان، مانند جوراب یا لباس زیر، خفه شده بودند.

مرگ وحشتناک 14 زن و دختر پس از تجاوز

سن این قربانیان بین ۱۴ تا ۷۱ سال بوده و جنازه‌های آنان با چنگال، تیغ و چتر تکه تکه شده بود. این قاتل سریالی در دادگاه خود که در شهر سووون برگزار شد از اینکه این همه سال دستگیر نشده بود اظهار تعجب کرد. چون جائه در این باره گفته است: «فکر نمی‌کردم که این جنایات برای همیشه مخفی بمانند». وی مدعی شده وقتی توسط پلیس بازجویی می‌شده ساعت یکی از قربانیان را در دست داشته است. این قاتل سریالی اهل کره جنوبی در این باره می‌گوید: «هنوز هم نمی‌دانم که چرا به من مظنون نشدند. جنایت‌هایی در اطراف من رخ می‌داد و من هم سخت تلاش نمی‌کردم که آن‌ها را مخفی کنم به همین دلیل فکر می‌کردم خیلی آسان دستگیر شوم». این قاتل سریالی که مدعی شده چهار قتل دیگر توسط وی انجام شده که با قتل‌های موسوم به قتل‌های هواسئونگ مرتبط است، می‌گوید که هیچ دلیلی برای قتل دختر ۱۳ ساله نداشته است.

تکه تکه کردن جنازه های قربانیان پس از تجاوز

۹ قتل دیگری که در هواسئونگ اتفاق افتاده بودند برای دهه‌ها حل نشده باقی ماندند. در فیلم مشهور Memories of Murder در سال ۲۰۰۳ به این قتل‌ها پرداخته شد، فیلمی که توسط بونگ جون هو کارگردان نامی سینمای کره جنوبی و برنده جایزه اسکار به خاطر فیلم Parasite ساخته شد. سال گذشته بعد از آزمایش دی ان‌ای جدیدی که، چون جائه را با برخی از قتل‌ها مرتبط می‌ساخت، پلیس کره جنوبی تحقیقاتی را در این مورد آغاز کرد. بعد از این تحقیقات و اعترافات، چون جائه بود که دادگاهی برای رسیدگی مجدد به اتهامات یوون برگزار شد، مردی که ظاهراً ۲۰ سال را بیگناه در زندان گذراند. یوون البته در سال ۲۰۰۸ آزاد شد هر چند رسیدگی به پرونده او همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا قتل جرم دادگاه قاتل تجاوز زندان پلیس قتل دختر فیلم اخبار حوادث تجاوز دختر قاتل سریالی شیطان صفت اذیت و آزار جنسی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا تهران عکس ایران فیلم دادگاه پسر تلگرام اخبار آذربایجان شرقی در زندان قاتل سریالی کره جنوبی قتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس

نماینده مردم تهران جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ی مجلس و نحوه اثرگذاری این مصوبه بر بازار مسکن و اجاره‌ها را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، علی خضریان درباره مصوبه مجلس مبنی بر ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی، گفت: گرانی و نابسامانی بازار مسکن و اجاره‌بها ما را بر آن داشت که با تدوین طرحی از آشفته بازار جلوگیری کنیم؛ بنابراین طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که مراحل تصویب این طرح در مجلس طی شد و اکنون برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تشریح محور‌های مصوبه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی، بیان کرد: تکمیل سامانه ملی اسکان از طریق اخذ اطلاعات از دستگاه‌ها و همچنین خوداظهاری خانواده‌ها و مالکین با استفاده از طریق منوط کردن ارائه خدمات دستگاه‌ها به ثبت اطلاعات توسط مردم در این سامانه یکی از محور‌های این مصوبه است.

طراح، طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی گفت: طرح شناسایی خانه‌های خالی توسط شهرداری‌ها و تأیید آن توسط سامانه ملی املاک و اسکان و ارائه مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی به موجرینی که قرارداد بلندمدت منعقد می‌کنند یا واحد‌های خود را به خانواده کم درآمد دارای سه فرزند و بیشتر اجاره می‌دهند یا واحد را قیمت مناسب اجاره می‌دهند و پیش‌بینی ضمانت‌های اجرایی برای ثبت قرارداد‌های اجاره و خرید و فروش توسط متعاملین و مشاورین املاک در سامانه ثبت معاملات املاک از دیگر موضوعاتی است که در این طرح پیگیری می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه براساس این طرح سقف افزایش اجاره‌بها توسط شورای عالی مسکن در شرایط وجود تورم بالای ۳۰ درصد تعیین می‌شود، افزود: ساماندهی سکو‌های ثبت اگهی از طریق تایید اصالت ملک با سامانه ملی املاک و اسکان و تأیید مالک یکی دیگر از اقداماتی است که براساس این طرح باید اجرایی شود.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با اشاره به اینکه طبق این مصوبه برای ارائه دامنه قیمت منصفانه با استفاده مشخصات مکانی و فنی هر واحد سامانه‌ای ایجاد می‌شود، ایجاد سکوی ثبت رسمی معاملات، اخذ عوارض از اراضی بایر و بلااستفاده و ممنوعیت خرید و فروش واحد‌های طرح‌های حمایتی قبل از تکمیل واحد‌ها را از دیگر محور‌های این مصوبه برشمرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • آخرین جزییات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور