Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با وجود اینکه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شده اما هنوز محمد نادری با این باشگاه قراردادی امضا نکرده است
به گزارش آریا، پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال و پروسه ثبت قرارداد خریدهای جدید مجموعه آبی، هواداران این تیم در انتظار ثبت قرارداد رسمی سه بازیکن بودند؛ داریوش شجاعیان، محمد نادری و رشید مظاهری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بین این سه بازیکن، شجاعیان امروز قراردادش را با استقلال تمدید کرد. رشید مظاهری هم که برای انتقال نهایی به استقلال در انتظار رای نهایی کمیته انضباطی و همین طور کمیته تعیین وضعیت است بنابراین تاخیری که در ثبت قرارداد رسمی اش ایجاد شده، منطقی به نظر می رسد.
اما سوال این روزهای اهالی فوتبال این است که چرا محمد نادری هنوز استقلالی نشده و مسئولان استقلال خبر انتقال قطعی این بازیکن به استقلال را به صورت رسمی منتشر نکرده اند؟ آن هم در حالی که مسئولان این باشگاه چندی قبل اعلام کردند مشکل رضایت نامه محمد نادری با باشگاه کورتریک بلژیک حل و فصل شده و او مشکلی برای پیوستن به جمع آبی پوشان ندارد. به تمام این ها اضافه کنید که باشگاه استقلال در چند نوبت تاکید کرده بود نادری هیچ وقت صحبتی در مورد مسائل مالی نداشته و پول کورتریک را هم خودش پرداخت خواهد کرد. از این رو از این لحاظ نیز نباید مشکلی وجود داشته باشد.
به هر روی هنوز معلوم نیست نادری که کرونا گرفته و البته این کرونا نمی تواند مانع از ثبت قراردادش شود، هم چنان با مشکل رضایت نامه روبروست یا ادعاهایی که در مورد دریافت نکردن پیش پرداخت شنیده می شود صحت دارد. شایعه شده استقلالی ها هنوز موفق نشده اند پیش پرداخت قرارداد نادری را به حساب او واریز کنند و به همین دلیل کارهای مربوط به ثبت قرارداد محمد نادری انجام نشده است. البته عده ای می گویند مشکل نادری این است که هنوز باشگاه بلژیکی به طور قطعی مجوز عقد قرارداد نداده اما هرچه هست نادری هنوز رسما استقلالی نشده است.
مهدی سیاهپوش پزشک باشگاه استقلال گفت درباره آخرین وضعیت محمد نادری و بازگشت این مدافع به تمرینات صحبت کرد. مهدی سیاهپوش در ارتباط با آخرین شرایط تست کرونای بازیکنان استقلال، گفت: هنوز پاسخ تست دوم کرونا محمد نادری نیامده است.
سیاهپوش در خصوص زمان مشخص شدن پاسخ تست کرونای نادری، تصریح کرد: امروز (شنبه 24 آبان) پاسخ تست او می ‌آید. نادری پیش از این سه بار در سه آزمایشگاه مورد تایید سازمان لیگ، تست کرونا داده بود و پاسخ آن منفی شده بود. به همین دلیل بود که در جمع بازیکنان و تمرینات حضور داشت.
پزشک تیم استقلال در پایان درباره پاسخ تست کرونا دیگر بازیکنان این تیم، افزود: احمد موسوی هم برای اولین بار تست کرونا داده و منتظر هستیم تا پاسخ تست او هم بیاید. در حال حاضر هیچ ‌یک از بازیکنان استقلال هیچگونه علائم ظاهری مشکوک به کرونا ندارند و هیچ بازیکنی هم در قرنطینه نیست.
تمرین امروز تیم استقلال در شرایطی برگزار شد که محمد نادری و سید احمد موسوی به دلیل ابتلا به کرونا غایب بودند. همچنین ملی پوشان تیم استقلال قرار است از فردا در تمرین این تیم حضور پیدا کنند. داریوش شجاعیان که روز گذشته زیر نظر کادر پزشکی تست داده بود امروز به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت. حسین پورحمیدی در تمرین امروز تیم استقلال حضور نداشت و به همین دلیل توسط فکری در اختیار کمیته انضباطی این باشگاه قرار گرفت. تیم استقلال روز 30 آبان به مصاف فولاد در اهواز می رود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محمد نادری باشگاه استقلال باشگاه استقلال تیم استقلال ثبت قرارداد محمد نادری تست کرونا پاسخ تست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال سپاهان به نظر می‌رسید خیلی راحت‌تر از چیزی که اتفاق افتاد، موفق به شکست حریف دسته اولی خود شود که در رتبه سیزدهم لیگ آزادگان قرار دارد.

با این حال سپاهان که دل به گل کاوه رضایی در نیمه اول خوش کرده بود، در دقیقه 89 با شوتی کم نظیر غافلگیر شد و در حالی که همه در انتظار ضربات پنالتی بودند، سپاهانی‌ها با اشتباه بازیکن استقلال و کم تجربگی‌ای که انجام داد، به یک پنالتی رسید ودر دقیقه 117 گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

در واقع به همین دلیل هم بود که سیاوش اکبرپور در پایان مسابقه از عملکرد بازیکنانش رضایت داشت. سپاهان و استقلال ملاثانی از هیچ منظری قابل مقایسه با هم نیستند و بی‌شک برای اکبرپور که در سال‌های ابتدایی دوران مربیگری خود قرار داد، بازنده شدن مقابل تیم قدرتمند، پرستاره و متمول سپاهان رضایت‌خاطر و امیدواری به آینده‌ای را به همراه داشته که سبب شد در پایان مسابقه یکی یکی با سپاهانی‌ها گرم بگیرد و سپس به سمت بازیکنان خودی برود و به آنها بابت نمایشی که داشتند خسته نباشید بگوید.

ویدئو: 331136

دیگر خبرها

  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند