Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواب آزمایش کرونای ادن هازارد در روز شنبه همچنان مثبت است و به این ترتیب او نمی تواند تیم ملی بلژیک را در بازی های پیش رو همراهی کند.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک امیدوار بود که بتواند در دیدار حساس تیمش مقابل انگلستان از ادن هازارد استفاده کند اما این بازیکن همچنان به ویروس کرونا مبتلاست.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، سرمربی تیم ملی بلژیک در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود گفت:

ما با تیم پزشکی باشگاه رئال مادرید در ارتباط هستیم و هازارد هنوز آماده سفر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تست کرونای او همچنان مثبت است. او روز یکشنبه قادر به بازی نخواهد بود.

بعد از بازی روز یکشنبه مقابل انگلستان، تیم ملی بلژیک روز چهارشنبه هم به مصاف دانمارک خواهد رفت تا سرنوشت گروه B رقابت های لیگ ملت های اروپا مشخص شود. به نظر می رسد احتمال حضور هازارد در دیدار مقابل دانمارک هم بعید و بسیار کم خواهد بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان که در فصل جاری یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، در جام حذفی هم شگفتی‌ساز شده و تا مرحله یک چهارم نهایی بالا آمده است.

شاگردان سعید اخباری بعد از پیروزی خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان و مس کرمان طبق قوانین باید سومین بازی خود را میزبان باشد و با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که آلومینیوم اراک حریف بعدی این تیم در جام حذفی است.

بر این اساس شاگردان مجتبی حسینی برای صعود به نیمه نهایی باید در شهر یزد مقابل چادرملو اردکان به میدان بروند و جالب اینکه اراکی‌ها اولین تیم لیگ برتری هستند که بعد از 8 سال در یزد به میدان می‌روند.

آخرین باری که یک تیم لیگ برتری به استان یزد رفت و در مرکز این استان بازی کرد، به سال 85 برمی‌گردد؛ زمانی که شهید قندی یزد در لیگ برتر حضور داشت و بعد از یک فصل حضور به دسته پایین‌تر رفت.

از آن زمان تاکنون هیچ تیم لیگ برتری دیگری به شهر یزد نرفته و آلومینیوم اراک این طلسم 8 ساله را می‌شکند و باید دید آیا چادرملو بازهم می‌تواند شگفتی‌ساز شود و شانس دوباره میزبانی از یک تیم لیگ برتری دیگر را در یزد داشته باشد یا خیر.

دیگر خبرها

  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم