Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@16:44:20 GMT

۷۰۹ هزار نفر به آمار بیکاری آمریکا اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۴۷۳۰

۷۰۹ هزار نفر به آمار بیکاری آمریکا اضافه شد

وزارت کار آمریکا گزارش داد که تعداد ادعاهای اولیه بیکاری در هفته گذشته به ۷۰۹ هزار نفر رسید چرا که بازار کار این کشور که به شدت از شیوع کرونا آسیب دیده، با سرعت کمی در حال بهبود است. به گزارش پول نیوز، وزارت کار آمریکا روز پنجشنبه گزارش داد که تعداد ادعاهای اولیه بیکاری در هفته گذشته به 709 هزار نفر رسید چرا که بازار کار این کشور با سرعت کمی در حال بهبود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط دفتر آمار کار این وزارتخانه، در هفته منتهی به 7 نوامبر، تعداد آمریکایی هایی که متقاضی دریافت مزایای بیکاری بودند، نسبت به هفته قبل از آن که 757 هزار مورد اعلام شده بود، به میزان 48 هزار نفر کاهش یافت.

این چهارمین بار در 34 هفته گذشته است که تعداد کسانی که طی یک هفته درخواست بیمه بیکاری می کنند به زیر 800 هزار نفر می رسد و دوازدهمین بار است که به زیر 1 میلیون نفر رسیده است.

جی اچ. برایسون، اقتصاددان ارشد در بانک "ولز فارگو"، در تحلیلی نوشت: تعداد مطالبات اولیه بیکاری طی هفته گذشته کاهش بیشتری یافت. اما تعداد کل افرادی که درخواست بیمه بیکاری ارائه می دهند همچنان بالاست.

گزارش این وزراتخانه نشان داد که تعداد افرادی که در هفته منتهی به 31 اکتبر همچنان مزایای بیکاری دولت آمریکا را دریافت می کنند با کاهش 436000 نفری به 6.79 میلیون نفر رسیده است.

در همین حال، دریافت کنندگان "جبران خسارت بیکاری اضطراری" که یک برنامه دولت فدرال برای پرداخت 13 هفته مزایای اضافی به کسانی است که مزایای منظم دولت را از دست می دهند، در هفته منتهی به 24 اکتبر به میزان 159776 نفر افزایش یافت و به 4.14 میلیون نفر رسید.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نرخ بیکاری نرخ دلار بیکاری تحصیل کرده ها بیکاری زنان بیکاری هفته گذشته هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟

ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.

تسنیم در خبری نوشت: در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو