Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری عاملان نزاع دسته‌ جمعی در این شهر خبرداد.

محمد شیرازی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری دسته‌ جمعی در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد ۴ نفر اقدام به ضرب و شتم راننده یک دستگاه پژو پارس کرده و به‌محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند که در همین حین یکی از متهمان که عرصه را بر خود تنگ دید با سلاح سرد قصد حمله به پلیس را داشت که با سرعت عمل مأموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گرگان بیان کرد: لحظاتی بعد، گزارش وقوع درگیری دسته‌جمعی در همان حوالی به پلیس اعلام شد که بار دیگر مأموران به آن منطقه اعزام و مشاهده شد جمعیتی در حدود ۳۰ نفر با چماق و سلاح سرد قصد ایجاد درگیری با یکدیگر را دارند که با درایت و اقدام قاطع مأموران، افراد متفرق شدند.

 شیرازی خاطرنشان کرد: حین متفرق کردن افراد، راننده یک دستگاه پژو ۲۰۶ با حرکاتی مجرمانه و مخاطره آمیز، زمینه ایجاد درگیری را فراهم کرد که با دخالت پلیس و استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، ماجرا پایان یافت و راننده ۲۰۶ به همراه ۲ نفر از عوامل اصلی درگیری نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه علت این درگیری، اختلافات شخصی بوده است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه پس از پایان درگیری و بازگشت مأموران به مقر انتظامی نیز راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی ۲۰۶ اقدام به تیراندازی به سمت ۴ نفر از شهروندان و مجروح کردن آنان کردند، گفت: تلاش‌ها برای دستگیری آنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا پلیس ضرب و شتم فرار قانون اخبار حوادث پرونده نزاع دسته جمعی بازداشت گرگان درگیری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا عکس تهران ایران فیلم دادگاه پسر تلگرام اخبار آذربایجان شرقی کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا

به گزارش تابناک، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یکی از واحدهای تولیدی فعال در زمینه فرآوری کشمش در شهر شال، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین‌زهرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نگهبان شرکت در اظهارات خود به ورود سارقان و ضرب و جرح توسط آن‌ها اشاره کرده بود، افزود: سارقان پس از ضرب و جرح نگهبان مقادیر قابل توجهی کشمش، تجهیزات و لوازم شرکت را به سرقت برده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران در بررسی‌های تخصصی از محل وقوع سرقت، سرنخ‌هایی از دست داشتن ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار به‌دست آورده و با هماهنگی قضائی، فعالیت‌های آنان را تحت نظر گرفتند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: هر ۲ متهم در حالی که قصد فروش ۵۰۰ کیلو از کشمش‌های سرقتی را داشتند در اقدامی غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی ۲ عضو دیگر باند اعتراف کرده‌اند، گفت: ۲ سارق دیگر در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و حدود هزار و ۴۳۰ کیلوگرم کشمش و بخش قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

 

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج