Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور با توجه به شیوع کرونا، نسبت به تجمعات شکل گرفته انتقاد کرد و در بخشی از آن به انتقاد از شادی هواداران پس از پیروزی تیم فوتبال محبوبشان پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حجت‌الاسلام حسن روحانی ، رئیس‌جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با توجه به شیوع کرونا، نسبت به تجمعات شکل گرفته انتقاد کرد و در بخشی از آن به انتقاد از شادی هواداران پس از پیروزی تیم فوتبال محبوبشان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این خصوص گفت:

تیم فوتبالی برنده شده، باید شب دو ساعت در خیابان باشیم ؟ خوشحالی کنیم ؟ دیدیم که روز های بعد آن استان چه وضعی پیدا کرد. وقتی یک حادثه ای رخ می دهد همان روز مشخص نمی شود. در خصوص کرونا بعد از دو هفته می بینید که مراجعه به بیمارستان زیاد می شود.

گفتنی است با دیدن این مصاحبه این سوال به وجود می آید که منظور روحانی انتقاد از هواداران تیم پرسپولیس بوده است یا طرفداران تیم تراکنور ؟

برخی با توجه به این که رئیس جمهور تاکید کرده است که وضع آن استان در روز های بعد خراب شد می توان این برداشت را کرد که منظور او تیم تراکتور بوده است.

تیم فوتبال تراکتور با کسب پیروزی مقابل استقلال در ورزشگاه امام رضا مشهد قهرمان جام حذفی شد که هواداران تراکتور بابت این قهرمانی به خیابان ها آمده بودند و همچنین در ورزشگاه بنیان دیزل از سوی مسئولان تراکتور جشن قهرمانی این تیم در جام حذفی برگزار شده بود.

عده ای دیگر اما عنوان کرده اند که روی سخن روحانی هواداران پرسپولیس بوده اند که پس از فینالیست شدن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تا پاسی از شب در خیابان ها شادی می کردند.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسن روحانی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس حسن روحانی رییس جمهور فینال آسیا لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!