Web Analytics Made Easy - Statcounter

از قتل عام خیابان سن نیکولاس آرژانتین تا انقلاب مکزیک موضوع برنامه «این هفته در تاریخ» شبکه هیسپان تی وی است.

به گزارش برنا، در این قسمت از برنامه «این هفته در تاریخ » (Esta semana en la historia) از شبکه هیسپان تی وی به موضوعات قتل عام خیابان Juan B. Justo سن نیکولاس آرژانتین، انقلاب مکزیک، روز جهانی تلویزیون و عقب نشینی نیروهای اشغالگر ایالات متحده از وراکروز می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «این هفته در تاریخ» که به مرور مهم‌ترین اتفاقات در تاریخ اشاره دارد و رویدادها را با استفاده از تصاویر آرشیوی و نریشن برای مخاطبان توضیح می دهد، در این قسمت نگاهی خواهد داشت به 19 نوامبر 1976 ، قتل عام خیابان  Juan B. Justo در سن نیکولاس ، آرژانتین که در آن عمر آمستوی ، همسرش ماریا دل کارمن فتولینی و فرزندان آنها فرناندو سه ساله و ماریا اوژنیا پنج ساله و آنا ماریا دل کارمن گرانادا در یک عملیات مشترک بین پلیس نظامی و فدرال بوینس آیرس قتل عام شدند.

در 20 نوامبر 1910 ، انقلاب مکزیک آغاز شد، یک رویداد تاریخی که 10 سال به طول انجامید. مردم متحد شدند تا دیکتاتوری پورفیریان را که 30 سال در قدرت بود را جابجا کنند.

در سال 1996 ، مجمع عمومی 21 نوامبر را به عنوان روز جهانی تلویزیون اعلام کرد.

در 23 نوامبر 1914 ، نیروهای اشغالگر ایالات متحده از وراکروز مکزیک ، عقب نشینی کردند. اشغال با تصرف بندر وراکروز در 21 آوریل همان سال آغاز شد.

«این هفته در تاریخ» کاری از واحد تولید برنامه های هیسپان تی وی در طول هفته از دوشنبه تا یکشنبه هفته بعد در چند نوبت از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیسپان تی وی این هفته در تاریخ هفته در تاریخ قتل عام خیابان انقلاب مکزیک هیسپان تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «گامبا اوزاکا» در هفته یازدهم جِی لیگ ژاپن روز گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تک گل شهاب زاهدی یک بر صفر به سود آویسپا به پایان رسید تا این تیم در پایان هفته یازدهم، ۱۵ امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به گامبا اوزاکا در رده نهم جدول قرار گیرد.

زاهدی در این بازی از فاصله ۷۰ متری موفق به باز کردن دروازه گامبا اوزاکا شد و خیلی از رسانه‌ها از گل او به عنوان یکی از نامزدهای بهترین گل سال (پوشکاش) یاد کردند.

در همین رابطه سایت ژاپنی «soccerdigestweb» نوشت: شهاب زاهدی در دقیقه ۲۲ و بدون معطلی توانست به زیبایی هر چه تمام تر گل پیروزی بخش آویسپا را به ثمر برساند. هواداران فوتبال در ژاپن از گل زاهدی شگفت زده شدند و در شبکه‌های اجتماعی کامنت های جالبی را در وصف این گل نوشتند که از جمله آنها می‌توان به «ترسناک ترین گل تاریخ» و «بهترین گل تاریخ آویسپا» اشاره کرد.

زاهدی که در هفته‌های ابتدایی در ترکیب آویسپا حضور نداشت توانسته خیلی زود خود را به ترکیب اصلی این تیم برساند و در حال حاضر ۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

کد خبر 6096130

دیگر خبرها

  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • شهاب همچنان می‎درخشد/ زاهدی زننده ترسناک‌ترین گل تاریخ آویسپا!
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • گل نیکولاس جکسون به تاتنهام روی ریباند ضربه ایستگاهی دیدنی پالمر (چلسی 2-0 تاتنهام)
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • ویدیو/ عمیق‌ترین چاله آبی جهان در مکزیک پیدا شد
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس