Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شبی که اوضاع برای پرتغال و کریستیانو رونالدو مطابق انتظار پیش نرفت، فرانسه در لیسبون با برد از زمین خارج شد تا شاگردان دشان به تنهایی صدرنشین گروه شوند.

پرتغال و فرانسه در لیگ ملت های اروپا به مصاف یکدیگر رفتند:

مشخصات بازی پرتغال و فرانسه روز و تاریخ برگزاری: شنبه؛ 14 نوامبر 2020 / 24 آبان 1399 ساعت برگزاری: 23:15 به وقت تهران  رقابت: هفته پنجم لیگ ملت های اروپا 2020/21 - گروه C ورزشگاه: دا لوژ - لیسبون گلزن: انگولو کانته (53) انگولو کانته پس از گلزنی مقابل پرتغالترکیب پرتغال و فرانسه ترکیب پرتغال: پاتریسیو، کانسلو، دیاز، فونت، گریرو، دنیلو، کاروالیو، فرناندز، فلیکس، سیلوا و رونالدو ترکیب فرانسه: لوریس، پاوار، واران، کیمپمبه، هرناندز، کانته، پوگبا، رابیو، گریزمان، کومان، مارسیال آمار بازی پرتغال و فرانسه

خلاصه بازی پرتغال و فرانسه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرتغال و فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، بازیکن ترکیه‌ای رئال، در ال‌کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد تا تعداد دقایق حضور او در میدان برای رئال در فصل جاری همچنان روی 94 بماند. رئال بازی بزرگ را 3-2 از بارسا برد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد. در پایان بازی رئالی‌ها درون زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند اما خبری از آردا نبود.

با 94 دقیقه بازی در فصل جاری طبیعی بود ستاره ترکیه ای از وضعیتش ناراضی باشد. بعد از درخشش در دو بازی برابر سلتا و اوساسونا، انتظار می رفت کارلتو روی آردا بیشتر حساب کند اما عملا در بازی های بزرگ خبری از حضور او در زمین نبوده ولی حالا در 6 بازی باقیمانده رئال در لالیگا قرار است او فرصت بیشتری پیدا کند.

طبق ادعای مارکا، آنچلوتی در بازی جمعه برابر سوسیداد به آردا از ابتدا میدان می دهد و او در بازی های بعدی لیگ نیز قطعا دقایق بیشتری نصیبش خواهد شد. 

همین 6 بازی می تواند بهترین موقعیت برای آردا باشد تا ثابت کند لایق ماندن در رئال است و اینکه فصل بعد می توان روی او بیشتر امیدوار بود. رئال یازده امتیاز بیشتر از بارسا دارد و هفت امتیاز دیگر برای قهرمانی می خواهد. عاملی که سبب شده کارلتو حالا ریسک پذیری بیشتری از خود نشان دهد و آردا را وارد ترکیب تیمش کند.

دیگر خبرها

  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • گزارش ماندی نایت راو 22 آوریل؛ قهرمان جدید جهان/ اخبار WWE