Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل واران با حضور در خط دفاعی تیم ملی فرانسه مقابل پرتغال به ثبت یک کلین شیت و صعود به مرحله بعدی کمک کرد.

رافائل واران که به علت اشتباهات و عملکرد ضعیفی که اخیراً در رئال مادرید داشته تحت فشار انتقادات است اما عملکردش در پیراهن تیم ملی فرانسه خوب بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گـل، این بازیکن در پایان بازی با پرتغال به TF1 گفت:

ما از کسب پیروزی و نحوه بازی تیم خوشحالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحیه و همبستگی خوبی داشتیم. در نیمه اول هم می توانستیم به گل برسیم. آنها هم موقعیت هایی داشتند اما ما مستحکم و متحد بودیم چون می دانستیم که در توپ های هوایی خطرناک هستند. آنها موفق شدند که روی دروازه ما خطر ساز شوند اما ما هم واکنش نشان دادیم.

حضور در یک چهارم نهایی از ابتدا هدف ما بود. می خواستیم پیروز شویم تا صعود خود را مسجل کنیم اما صعود با سبک خاص خود مد نظر بود. امشب واقعاً راضی هستیم. طی چند ماه اخیر این بازی معیار ما بود و ترکیب همه چیز خوب بود. می توانیم روی این روند حساب کنیم تا به هدف بعدی برسیم.

بیشتر بخوانید:

دیدیه دشان: برخی بازیکنانم با وجود مشکلات باشگاهی، روحیه جنگندگی در تیم ملی را حفظ کرده اند

 

پرتغال 0-1 فرانسه؛ قهرمان اروپا در خانه تسلیم قهرمان جهان شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!