Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمود رضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد استان تهران در گفتگوی لایو اینستاگرامی که به صورت آنلاین برگزار شد به بیان توضیحاتی پیرامون پر تکرارترین سوالات ورودی های جدید پرداخت و گفت: در صورت تعطیلی دو هفته‌ای در تهران، قرار نیست آموزش مجازی تعطیل شود و همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه‌های آزاد استان تهران درباره انتخاب واحد نودانشجویان نیز اظهار کرد: دانشجویان نگران انتخاب واحد خود نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب واحد نودانشجویان به دلیل تعویق ۲ ماهه اعلام شدن نتایج کنکور توسط سازمان سنجش و ثبت نام‌های دیرهنگام اتفاق افتاد و مشکل نودانشجویانی که انتخاب واحد آن‌ها انجام شده است، اما اطلاعات آن دسته از دانشجویانی که در سامانه دان یا وادانا دیده نمی‌شود تا دو سه روز آینده حل می‌شود.

نو دانشجویان برای ثبت نام مجاز به مراجعه حضوری نیستند

او در ادامه تاکید کرد: در روزهای ابتدایی ثبت نام، با صف های طولانی به دلیل نقص مدرک دانشجویان مواجه بودیم که ابلاغ شده است هیچ واحدی نباید برای دانشجو نقص مدرک بزند. اما گاهی اوقات برخی از دانشجویان اصرار به مراجعه دارند اما دانشجویان مجاز به مراجعه حضوری نیستند.

رئیس دانشگاه‌های آزاد استان تهران تصریح کرد: تحویل مدارک فقط از طریق پست انجام می‌شود مگر برای کسانی که به دنبال صدور معافیت تحصیلی هستند. دانشجویان برای رفع اشکال در مدارک ارسال شده در سامانه آموزشیار تا پایان ترم فرصت دارند.

رئیس دانشگاه‌های آزاد استان تهران ادامه داد: قرار بر این است که در انتخاب واحد‌ دانشجویانی که با نقص مدرک مواجه هستند، اختلالی به وجود نیاید و گروهی که می خواهند از معافیت تحصیلی استفاده کنند نباید نقص مدرک داشته باشند. همه کسانی که فرایند ثبت نام خود را تکمیل کرده اند، از نظر ما ثبت نام شده اند، هر چند شماره دانشجویی برای آن‌ها صادر نشده باشد.

آقامیری درباره مشکل برخی دانشجویان برای ورود به سامانه کلاس‌های مجازی، گفت: مشکل ورود دانشجویان به سامانه دان (سامانه کلاس‌های مجازی) تا فردا حل می‌شود. کلاس‌های آموزش مجازی برای دانشجویانی که ثبت نام و انتخاب واحد آن‌ها انجام شده است،در برخی واحد ها از هفته قبل شروع شده و سایر کلاس ها نیز از امروز شنبه ۲۴ مهرماه شروع می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران درباره استفاده از نرم افزارهای خارجی برای آموزش مجازی نیز گفت: اگر استفاده از نرم افزارها و پیام رسان های خارجی در حد یک گروه و برای اطلاع رسانی باشد مشکلی وجود ندارد اما اگر قرار باشد برگزاری کلاس ها و حتی برگزار امتحان در این بسترها باشد کاملا با آن مخالفیم. استاندارد امتحان مجازی از دانشجویان این است که قابل ضبط شدن باشد تا اگر مشکلی در آینده به وجود آمد بتوان به آن رجوع کرد.

 

آقا میری در ادامه تاکید کرد: تاکید ما در امتحان پایان ترم این است که صد در صد به آزمون پایانی توجه نشود بلکه در طول ترم نیز دانشجو باید ارزیابی شود. امتحان پایان ترم اگر کرونا حل شود حتما حضوری خواهد بود و اگر همچنان با کرونا مواجه باشیم مجازی خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آموزش مجازی نودانشجویان ورود سامانه مجازی آزاد استان تهران رئیس دانشگاه انتخاب واحد نقص مدرک کلاس ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

بیشتر بخوانید؛ راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.
حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد