Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:25:34 GMT

آوای حدید میناب قهرمان مسابقه فوتبال جوانان خمیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۵۸۰۸

آوای حدید میناب قهرمان مسابقه فوتبال جوانان خمیر شد

به گزارش ایرنا، این مسابقه با حضور چهار تیم ستاره جوان بندرخمیر ، سایپا بندرلنگه، ستارگان بندر کلاهی و آوای حدید میناب به مدت سه روز زیرنظر هیات فوتبال  خمیر برگزار شد.
در روز نخست این بازی‌ها تیم ستاره جوان خمیر میزبان این دوره از مسابقه موفق شد سایپا بندرلنگه را با نتیجه چهار بر سه ازپیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در بازی دوم نیز تیم‌های مینابی اوای حدید و ستارگان بندرکلاهی در وقت قانونی به تساوی یک بر یک دست یافتند و درضربه پنالتی تیم آوای حدید بانتیجه چهار بر۲ از سد همشهری خود گذشت. 
برای تعیین تیم قهرمان، ۲ تیم آوای حدید میناب و ستارگان جوان بندرخمیر به میدان رفتند و پس از  ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند. درضربه پنالتی تبم اوای حدید میناب با نتیجه چهار بر سه تیم ستاره جوان را شکست داد و قهرمان این دوره از مسابقه شناخته شد.
 تیم ستارگان جوان بندرخمیر و سایپا بندرلنگه نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
تیم اخلاق نیز  به ستارگان کلاهی میناب تعلق گرفت.

برچسب‌ها فوتبال وزارت ورزش و جوانان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش و جوانان هرمزگان فوتبال وزارت ورزش و جوانان هرمزگان اخبار کنکور حدید میناب آوای حدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه 4-2 شکست خورد. بارسا علیرغم از دست دادن رتبه دوم، با این نتیجه قهرمانی زودهنگام رئال مادرید را مسجل کرد.

ژاوی هرناندز پس از شکست تیمش گفت:"توضیحی برای این شکست ندارم. ما روی مسابقه مسلط بودیم و آن را کنترل کرده بودیم. نتوانستیم گل سوم را بزنیم و سپس سه گل خوردیم."

ناراحتی از شکست؟

واقعاً مایه شرمساری است. ما خیلی خوب بازی می‌کردیم. در این مسابقه فقدان رقابت و بلوغ و همینطور خطاهای فردی را دیدیم که نباید در این سطح اتفاق بیفتد.

گفتگو با سرمربی حریف؟

میشل به من گفت که نمی‌توانست باور کند چطور در این بازی برنده شدند. باید این فصل را فراموش کنیم و فصل بعد دوباره تلاش کنیم.

گل‌های حریف؟

آن‌ها به خاطر اشتباهات ما در عرض دو دقیقه دو گل به ثمر رساندند. فصل گذشته اشتباهات فردی را کم کردیم اما در این فصل آن‌ها را دو برابر کردیم! امیدواریم 12 امتیاز باقیمانده را کسب کنیم.

ذهنیت تیم؟

ما در مورد ذهنیت تیم زیاد صحبت می‌کنیم تا سعی کنیم از این نوع اشتباهات اجتناب کنیم، اما این اشتباهات همچنان اتفاق می‌افتد. باید خیلی تغییر کنیم تا بتوانیم در فصل آینده دوباره رقابت کنیم. در هر وضعیت نامطلوبی، ما از نظر روانی دچار فروپاشی می‌شویم. این مسئله مربوط به بلوغ است.

واکنش شما به نتیجه؟

ما مسابقه‌ای را که کنترل کرده بودیم، باختیم. امروز آرام ماندن بسیار سخت است. بسیار ناراحت و عصبانی‌ام. 60 دقیقه اول خوب بودیم. واقعاً مایه شرمساری است. ما امروز دو روی یک سکه را زندگی کردیم. بازی درخشان تا دقیقه 60. بعد از دقیقه 60 هم مانند تمام فصل، اتفاقات قدیمی تکرار شد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • فصل نشا با چاشنی فوتشال در مازندران
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد