Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:39:14 GMT

دستبند پلیس بر دستان آدم ربا در میناب

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۵۸۶۵

دستبند پلیس بر دستان آدم ربا در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی جوان 25 ساله با تهدید سلاح سرد توسط 2 فرد ناشناس در خرداد ماه امسال، بلافاصله با تلاش همه جانبه ماموران یکی از عاملان آن دستگیر و جوان ربوده شده در کمتر از 48 ساعت آزاد شد.

وی با بیان اینکه عامل اصلی گروگانگیری قبل از حضور مأموران از محل متواری شده بود، انگیزه آدم ربایان را اختلاف حساب مالی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، نهایتا متهم متواری پس از چندین ماه فرار، روز گذشته با یک دستگاه خودرو پژو در محور "هشتبندی-میناب" شناسایی و در یک عملیات منسجم پلیسی توسط مأموران انتظامی شهرستان دستگیر شد.

سردار جعفری سوابق متهم دستگیر شده را 2 فقره آدم ربایی، حمل مواد و سرقت یک دستگاه پژو عنوان کرده و افزود: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.#

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی هرمزگان دستگیری گروگانگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز