Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم‌ ملی کشتی آزاد گفت: استقلال شایستگی قهرمانی در لیگ را دارد، کادر فنی تصمیم بگیرد در کنار تیم‌ملی خواهم بود.

به گزارش برنا؛ یونس امامی، آزادکار تیم‌ ملی، درباره لغو مسابقات جهانی صربستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مسابقات جهانی به دلیل شرایطی که کرونا در موج سوم خود به وجود آورده از سوی اتحادیه جهانی لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برگزاری انتخابی تیم‌ملی مس از مدت‌ها تعطیلات باعث شد مجددا شور و نشاط به کشتی برگردد. پس از مدت‌ها دوباره اردو‌ها شروع شد و توانستیم تا حدودی عقب افتادگی که از قبل داشتیم، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ آمادگی جسمانی، را جبران کنیم و به یک آمادگی نسبی دست برسیم. 

او اضافه کرد: البته فدراسیون جهانی تصمیم دارد مسابقاتی را به صورت انفرادی تحت عنوان جام‌ جهانی برگزار کند که البته این مورد هم هنوز قطعی نشده است. اما در حال حاضر فعلا اردوهای تیم‌ملی تعطیل است و متاسفانه سرمربی‌های هر دو تیم (فرنگی، آزاد) به کرونا مبتلا شدند. به هر صورت الان شرایط حضور در مسابقات بسیار دشوار و خطرآفرین است اما اگر کادر فنی تصمیم داشته باشد که در مسابقات شرکت کنیم در کنار تیم‌ ملی خواهم بود.

عضو تیم‌ ملی کشتی آزاد در پایان درباره از سرگیری دور برگشت مسابقات لیگ توضیح داد: برگزاری لیگ کار بزرگی بود که فدراسیون کشتی در این شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و دوری کشتی‌گیران از مسابقات انجام داد و برای همه‌ کشتی‌گیران چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی خوب بود. طبق صحبتیکه شده بود قرار است از دوم آذر مجددا دور برگشت برگزار شود. امسال در کنار تیم استقلال هستم که خوشبختانه تیم خوبی داریم و شایستگی این را داریم که روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی یونس امامی کنار تیم چه از لحاظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی از کادر فنی خود خواسته تا بازی‌های لیگ برتر را مورد بررسی دقیق‌تر انجام بدهند و در این بین، برخی از مسابقات نیز با حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه‌ها، از نزدیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و علی‌اصغر قربانعلی‌پور هم به همین منظور هر هفته در یک استادیوم دیده شده که در هفته بیست و پنجم نیز دیدار جذاب و سرنوشت‌ساز هوادار و صنعت نفت را از نزدیک نظاره کرد.

قربانعلی‌پور در خصوص حضورش در ورزشگاه دستگردی در دیدار هوادار و صنعت نفت به خبرنگار ما گفت: طبق برنامه‌ای که بین مربیان تیم ملی تقسیم‌بندی می‌شود، بازی هوادار و صنعت نفت آبادان را از نزدیک مشاهده کردم تا ان‌شاالله همچنان لیگ برتر را رصد کنیم.

او در خصوص حساسیت در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: وقتی به هفته‌های بیست و پنجم به بعد می‌رسیم، نزدیکی امتیازات و حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود که این موضوع کیفیت لیگ ما را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که مسابقاتی با سطح بالا داریم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: نمی‌شود بگویید هیچ‌کدام از بازی‌ها حساسیت ندارد و مطمئن باشید همه مسابقات اهمیت زیادی دارند و این مسئله پویایی لیگ و کیفیت بالای فوتبال ایران را نشان می‌دهد.

قربانعلی‌پور تاکید کرد: بازی‌ها را تا جایی که امکان دارد از نزدیک رصد می‌کنیم و بلافاصله از فردای همان مسابقات، گروه کادر فنی تیم ملی در ساختمان پک دور هم جمع می‌شوند و از طریق ویدئو هم بازیکنان را آنالیز می‌کنند و ان‌شاالله بهترین نفرات با نگاه ریزبینانه آقای قلعه‌نویی انتخاب خواهند شد و امیدوارم بتوانیم برای جامعه فوتبال ایران مثمر ثمر باشیم.

این عضو کادر فنی امیر قلعه‌نویی در باره پروسه جوانگرایی در تیم ملی اظهار کرد: 100 درصد این کار ادامه پیدا می‌کند و در اردوی قبلی هم جوانگرایی انجام شد. فوتبال به سن و سال نیست و به آمادگی بازیکنان بستگی دارد؛ اما پروسه‌ای تعریف کردیم و اسامی بازیکنان 25 سال به بالا، 23 تا 25 سال، 21 تا 23 سال و زیر 21 سال مشخص شده‌اند و کادر فنی تیم ملی آنها را لیست کردند تا آنالیز آنها از نظر آمادگی جسمانی، تاکتیکی و تکنیکی مورد ارزیابی قرار بگیرد و در پرونده مدنظر می‌آید و هر بازیکن نمرات خاص خود را برای حضور در اردو می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال