Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ساخت واحدهای محرومان در استان، اظهارکرد: احداث سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان با همکاری کمیته امداد در دهه فجر سال قبل آغاز شد و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: این واحدها از ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۵ ساله و کارمزد پنج درصد و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض برخوردار می‌شوند و ضمانت این تسهیلات به صورت زنجیره‌ای، پروانه، نقشه و نظارت رایگان برهره مند شده که هزینه آن ها توسط بنیاد مسکن استان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته حسینی برای اجرای این طرح ۱۹۵ میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان بیان کرد: تاکنون برای ۱۰۰ درصد این واحدها پرونده تشکیل شده و به بانک معرفی شده اند که از این تعداد ۹۶ درصد موفق به عقد قرارداد با بانک عامل شده اند.

وی ادامه داد: دو هزار و ۷۷۷ واحد معادل ۹۳ درصد پی کنی شده و در دو هزار و ۷۱۰ واحد معادل ۹۰ درصد فونداسیون اجرا شده است.

حسینی گفت: در ۷۱ درصد واحدها ستون و در ۶۸ درصد واحدها سقف اجرا شده و هزار و ۳۱۱ واحد هم دیوارچینی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از پرداخت ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بلاعوض تاکنون خبرداد

کد خبر 5071510

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بنیاد مسکن گلستان سید محمد حسینی مسکن ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا محدودیت های کرونایی بارش باران بوشهر گرگان کرمانشاه شهرکرد هفته کتاب ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌