Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندر احمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  این مدیریت با همکاری خیران و فرهنگیان در مجموع ۱۱۹ تبلت و گوشی هوشمند بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرده‌است و این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برگزاری کلاس‌های آموزشی بخاطر وضعیت قرمز بیماری کرونا از طریق فضای مجازی انجام می‌شود و عده‌ای از خانواده‌ها توانایی تهیه تبلت را ندارند، تامین این وسیله موردنیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت در دستور کار این مدیریت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: تبلت‌ها در مدارس شهرستان گناوه بین دانش‌آموزان شناسایی شده مستحق و نیازمند توزیع می‌شود.

احمدی بیان کرد: آموزش و پرورش این شهرستان از شروع سال تحصیلی تاکنون در چند مرحله به دانش‌آموزان نیازمند کمک کرده‌است که پرداخت هزینه کتاب درسی و بسته‌های نوشت افزار بخشی از آن است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه افزود: این مجموعه با مشارکت و همکاری فرهنگیان در راه کنترل و پیشگیری از کرونا پیشگام است و کمک‌های مختلفی از جمله در تولید و توزیع ماسک در نقاط و اماکن مهم و میان کادر درمانی و امدادی کرده‌است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر ۲۰ هزار دانش آموز دارد و  از نقاط باوضعیت قرمز کرونایی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا گناوه کمک های مردمی فضای مجازی دانش‌آموزان آموزش مجازی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گناوه کمک های مردمی فضای مجازی دانش آموزان آموزش مجازی ویروس کرونا گناوه کمک های مردمی فضای مجازی دانش آموزان آموزش مجازی اخبار کنکور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محققی نیا، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند گفت: علیرضا شایگان حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد فوت مادرش مرحومه سامانی را برای کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان اهدا کرد.


این خیر نیز گفت: به دلیل موقعیت شغلی ام، از نزدیک با مشکلات خانواده‌های زندانیان نیازمند در نبود سرپرست خانوارشان، آشنا هستم وبرای همین تصمیم گرفتم هزینه سالگرد فوت مادرم را برای کمک به این خانواده‌ها اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند