Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربی الجدید، هزاران صهیونیست بار دیگر با برگزاری تظاهرات گسترده علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهان برکناری وی از قدرت شدند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان، شب گذشته در اراضی اشغالی با مداخله عناصر پلیس رژیم صهیونیستی رو به رو شدند به طوری که در جریان این اعتراضات، درگیری هایی نیز به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناصر پلیس رژیم صهیونیستی تعدادی از معترضان اسرائیلی را بازداشت کردند. تظاهرات علیه نتانیاهو از تقاطع حیمید در شمال غرب قدس به سمت محل اقامت وی در این شهر برگزار شد.

معترضین شعارهایی مانند «نتانیاهو باید به زندان برود» سردادند. شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار تشکیل کمیته‌ای برای تحقیق در مورد پرونده خرید زیردریایی‌های آلمانی و دیگر پرونده های فساد نتانیاهو شدند.

کد خبر 5071550 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: نتانیاهو رژیم صهیونیستی اسرائیل تظاهرات ایالات متحده امریکا جو بایدن دونالد ترامپ عراق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 فلسطین رژیم صهیونیستی عربستان سعودی مناقشه قره باغ لبنان سوریه ویروس کرونا روسیه افغانستان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از المیادین، هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، عصر امروز (دوشنبه) با تجمع در خیابان کاپلان تل‌آویو علیه نخست وزیر این رژیم شعار سرداده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

در همین ارتباط، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت از تظاهرات هزاران شهرک نشین در تل آویو خبر داد.

به گزارش این روزنامه صهیونیستی، خواسته اصلی تظاهرات کنندگان مبادله اسرا با مقاومت در غزه و تعویق عملیات نظامی علیه رفح است.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

شهرک‌نشینان دیشب هم در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عدم انعقاد توافقی برای آزادی اسیران از غزه تظاهرات کردند.

دیشب هم هزاران صهیونیست در خیابان «کاپلان» در تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

کد خبر 6092586

دیگر خبرها

  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • وزیران صهیونیستی: اعتراضات دانشجویی تهدیدی وجودی است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی