Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ چندین شکایت در چندین ایالت از جمله پنسیلوانیا، میشیگان، جورجیا، آریزونا و نوادا به جریان انداخته و مدعی وقوع تقلب در انتخابات است. او شنبه در پیامی توییتری درباره شواهدی از تقلب گسترده در آراء صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ترامپ نوشت: شواهد فوق‌العاده زیادی از تقلب گسترده در آراء وجود دارد که اثبات انکارناپذیر آن است که ناظران انتخاباتی جمهوری‌خواه ما اجازه پیدا نکردند که در اتاق‌های شمارش آراء حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میشیگان، پنسیلوانیا، جورجیا و دیگر ایالات. این مغایر قانون اساسی است!

او در پیام توییتری دیگری نوشت: بازشماری دستی آراء که اکنون در جورجیا در جریان است، اتلاف وقت است. آنها تطبیق امضاها را نشان نمی‌دهند. شمارش را تا زمانی که آنها اجازه تطبیق بدهند، متوقف کنید. به دموکرات‌های چپ رادیکال اجازه ندهید انتخابات ما را بدزدند!

بازشماری دستی حدود پنج میلیون رای در ایالت جورجیا روز شنبه همچنان ادامه داشت که دونالد ترامپ در پیام‌های توییتری بار دیگر مقام‌های جورجیا را به تقلب حین این انتخابات متهم کرد. به نظر می‌رسد ترامپ، فرماندار جمهوری‌خواه جورجیا را به تبانی با دموکرات‌ها برای سخت کردن روند تطبیق متهم می‌کند. این فرماندار جمهوری‌خواه از طرفداران ترامپ است و مدرکی در اثبات این ادعا وجود ندارد. توییتر روی این پیام برچسب "گمراه‌کننده" زد.

چهارشنبه هفته گذشته، تیم ترامپ شکایتی را با ادعای وقوع "تخلف، بی‌کفایتی و شمارش آرای غیرقانونی" در ایالت میشیگان به جریان انداخت. روز پنج‌شنبه، مقام انتخاباتی ارشد ویسکانسین گفت، این ایالت آماده بازشمارش بالقوه آراء است.

جمعه گذشته هم مقام ایالتی پنسیلوانیا اعلام کرد، از آنجا که اختلاف آرای دو نامزد در این ایالت بسیار زیاد است، آراء بازشماری نخواهند شد. براساس آخرین آمارها، جو بایدن به ۴۹.۸۶ درصد آراء و ترامپ به ۴۸.۹ درصد آراء در این ایالت دست یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، در پی تیراندازی در ایالت کارولینای شمالی، چهار افسر پلیس آمریکا کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

پلیس ایالت کارولینای شمالی تاکید کرد که فرد مظنون به تیراندازی نیز با شلیک گلوله تیم دوم افسران کشته شد و ۴ افسر دیگر زخمی شدند.

درگیری سه ساعته پس از خروج فرد مسلح ازخانه و تیراندازی ماموران و کشته شدن او به پایان رسید.

پلیس در ادامه عملیات او را شناسایی کرد و نام وی را با عنوان «تری کلارک هیوز جونیور» (۳۹ ساله) اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • ماجرای حمله پوتین به بزرگترین ایالت بکر آمریکا!
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا