Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ فرخ جمالی رئیس پلیس راهور همدان در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: کمتر از ۲ سال از بهره برداری پل شهید سعید قهاری سعید می گذرد که هم اینک شاهد شکسته شدن عرشه سوم این پل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: عرشه سوم پل شهید سعید قهاری سعید مسیر عبور خودروهایی است که از سمت غرب همدان و بلوار ارتش به سمت بلوار آیت الله نجفی و جاده تهران و ملایر تردد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس پلیس راهور شهرستان همدان اضافه کرد: با وجود گذشت چند روز از مسدود کردن این پل اما شهرداری اقدامی برای ترمیم نقطه حادثه دیده انجام نداده گویا آنها نیز منتظر نظر تهران درباره علت این شکست پل و رفع نقص آن هستند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: با مسدود شدن عرشه سوم این پل، هم اینک خودروها به ویژه کشنده و تریلی‌ها به بلوار سیدجمال وارد شده و از دور برگردان برای بازگشت و قرار گرفتن در بلوار آیت الله نجفی استفاده می کنند.

وی اشاره داشت: دوربرگردان سه متری برای دور زدن کشنده و تریلی ها خطرساز بوده و با دور زدن یک تریلی حجم عظیمی ترافیک ایجاد می‌شود.

 رییس پلیس راهور شهرستان همدان تاکید کرد: به گفته مسئولان شهرداری در صورت مسدود نکردن عرشه سوم پل شهید سعید قهاری سعید و عبور خودروها احتمال ریزش پل و سقوط خودرو وجود داشت.

46

کد خبر 1455625

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان پلیس راهور عرشه سوم پل شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
 
سرهنگ "مهدی زارع» رئیس پلیس راهور استان یزد از فوت دو نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در شهر یزد خبر داد.

وی گفت: این حادثه در ساعت ۲:۱۰ بامداد از بلوار شهید صدوقی شهر یزد گزارش شد که طی آن یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد، زارع در پایان با بیان این که علت فوت این دو نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی