Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید حمیدی کارشناس والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان اظهار داشت: برای هدایت تیم ملی والیبال نوجوانان فرهاد نفر زاده، ناصر شهنازی، مسعود آرمات ۳ گزینه فدارسیون هستند. از بین این عزیزان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب خواهد شد، تیم ملی نوجوانان بسیار حساس است و مربی آن باید از شخصیت و شرایط خاصی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع باید از هر نظر کامل باشد. مربی تیم ملی باید از لحاظ روانشناسی، فنی و رفتار با نوجوانان در سطح بالایی باشد.

او افزود: هرکسی که وارد تیم ملی نوجوانان بشود باید این را بدند که وارد وادی بسیار خطرناکی شده است. تیم ملی والیبال نوجوانان و یا بهتر بگویم تیم والیبال پایه بسیار حساس است و باید شخصی برای هدایت تیم ملی انتخاب شود که بتواند این مسئولیت را به خوبی انجام دهد و آینده والیبال ایران را تضمین کند.

هر شخصی هدایت تیم ملی نوجوانان را برعهده بگیرد، هلاک می‌شود

حمیدی عنوان کرد: ورود به تیم ملی نوجوانان کار ساده‌ای نیست و هر شخصی که در این مقطع سکان هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده بگیرد بی‌تعارف می‌گویم که هلاک خواهد شد. انتظارات از تیم‌های ملی والیبال ایران بالا است. فدراسیون هم شخصی را برای این موضوع انتخاب کند که بتواند نتیجه بگیرد.

او ادامه داد: پس سرمربی تیم ملی نوجوانان هم باید به فکر کسب مقام و هم به فکر سازندگی در والیبال باشد. ما همیشه در تیم‌های پایه دچار ضعف و مشکل بوده ایم، اما می‌توانیم تمام مشکلات را به‌خوبی حل و تیم‌های پایه را قوی‌تر از قبل اداره کنیم.

تیم ملی والیبال نوجوانان باید برنامه ۴ ساله باشد

کارشناس والیبال کشورمان گفت: برای تیم ملی نوجوانان باید یک برنامه ۴ ساله داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم، چرا که کار با نوجوانان طاقت‌فرسا است. باید برای نوجوانان وقت بگذاریم تا تیم ملی خوبی داشته باشیم. باید نگاه به تیم ملی نوجوانان خاص و ویژه باشد و یک گروه  متخصص برای آن در نظر بگیریم. کشوری مانند ایالات‌متحده ۲۴ متخصص در کادر فنی تیم‌های پایه خود دارد. باید از کشور‌های موفق در والیبال الگو برداری کنیم.

او تصریح کرد: تیم ملی والیبال نوجوانان باید یک گروه حداقل ۱۲ نفری داشته باشد تا بتواند در آینده نفرات خوبی را به تیم ملی بزرگسالان تحویل دهد. در این گروه مسئولیت سرپرست تیم ملی نوجوانان بیشتر از سایر اعضای این گروه است. او باید از هر نظر بتواند نوجوانان تیم ملی را مدیریت کند. در واقع باید روانشناس باشد و هم رفتار با نوجوانان را بداند و شرایط روحی آن‌ها را کنترل کند. فدراسیون می‌تواند یک مشاور فنی خارجی برای کادر فنی تیم والیبال نوجوانان در نظر بگیرد تا از تجربیات او هم در این راه استفاده شود.

نقش مربیان در تیم‌های پایه ۷۰ درصد است

حمیدی در خصوص نقش مربیان در شکل‌گیری نوجوانان بیان کرد: نقش مربیان در دنیای والیبال امروز در تیم‌های پایه ۷۰ درصد است. یعنی موفقیت و نتیجه نگرفتن تیم هر 2 بر دوش مربی است چرا که شخصیت‌ والیبالی نوجوانان و نوع رشد آن‌ها تحت نظارت مربی شکل می‌گیرد، اما در تیم ملی والیبال بزرگسالان دقیقاً برعکس این موضوع است و سرمربی فقط ۳۰ درصد در این مسائل دخیل است.

او خاطرنشان کرد: به هر حال آنچه که مشخص است راه سخت و دشوار تیم ملی نوجوانان است که باید به خوبی مدیریت شود تا در آینده نتیجه آن را ببینیم. ساخت تیم ملی نوجوانان و نسل جوان باید گروهی باشد و تنها با کار گروهی به سر منزل مقصود خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید

آرمات در یک قدمی هدایت تیم ملی والیبال نوجوانان ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی والیبال نوجوانان فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال نوجوانان تیم ملی نوجوانان تیم های پایه هدایت تیم ملی مربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد

علیرضا بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد.

طرفداری | طبق ادعای فارس، علیرضا بیرانوند بازی با سپاهان را احتمالا از دست می‌دهد.

بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش هنوز شرایط مطلوبی برای همراهی تیم ندارد و به این ترتیب او جدال با سپاهان را ناخواسته از دست داده است و این موضوع ربطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و توصیه پزشکی است.

بیرانوند نیز در توضیح کوتاهی که نسبت به این موضوع داشت خواستار این موضوع شد که حاشیه‌ای شکل ندهند و عدم حضورش در این بازی هیچ ارتباطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و بارها علی‌رغم مصدومیت‌هایی که داشته بنا به نیاز تیم (پرسپولیس و تیم ملی) در ترکیب به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان