Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنی که پس از یک تصادف وحشتناک و سه ماه در کما ماندن جنین چهار ماه‌اش زنده ماند در فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش شریان نیوز،جما هولمز ۳۳ ساله در حالی که فقط چهار هفته باردار بود، در اثر تصادف با ماشین مجروح شد و به کما رفت. هولمز، از ویلتشایر، سه ماه در کما ماند. چند روز بعد از به هوش آمدن به او گفتند که ۴ ماه است که باردار است و آن تصادف وحشتناک، آسیبی به فرزند او نزده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان تأیید کردند که جنین داخل رحم هولمز پس از بیدار شدن از کما از سلامتی خوبی برخوردار است و آن‌ها از او در مورد تمایل به سقط جنین یا نگهداری آن سوال کردند. جما هولمز پس از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شد و گفت که فرزند خود را نگه می‌دارد.

در ادامه تصویر منتشر شده از این مادر و فرزند را مشاهده می‌کنید:

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر کرده که غایبان زیادی برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی دارد.

علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش به این مسابقه نرسید. عالیشاه هفته گذشته مصدوم شد و این بازی را از دست داد. همچنین سعید صادقی به علت سرماخوردگی به اراک نرفت.

در شرایطی که انتظار می‌رفت وحدت حنانوف پس از یک ماه مصدومیت به لیست پرسپولیس برگردد اما نام او در جمع نیمکت نشینان سرخ‌ها نیز وجود ندارد.

پرسپولیس باتوجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر از بازی بعدی لیگ برابر سپاهان در صورت آمادگی وحدت می‌تواند روی او حساب کند اما او بازی با آلومینیوم را نیز از دست داد.

دیگر خبرها

  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن