Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:04:35 GMT

حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۷۳۹۶

حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با توجه به فراهم شدن بسترهای مورد نیاز برای حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی، اکنون همه مراکز درمانی وابسته به این سازمان می‌توانند خدمات خود را الکترونیکی ارائه دهند.

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با حذف دفترچه‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به فراهم شدن بسترهای مورد نیاز برای حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی همه درمانگاه‌ها، مطب‌های پزشکی و دندان‌پزشکی، داروخانه‌ها، موسسات پاراکلینیکی، فیزیوتراپی‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز تصویربرداری می‌توانند بدون نیاز به استفاده از دفترچه درمانی، مبادرت به نسخه‌نویسی کرده و خدمات خود را به‌صورت کاملا الکترونیکی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی، افزود: این طرح در راستای بهبود کیفیت، افزایش پوشش، سهولت دسترسی و ارتقای خدمات درمانی قابل ارائه به بیش از ۴۵ میلیون نفر از بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور با توسعه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، پیاده‌سازی و آمادگی کامل برای نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی فراهم شده است.

این مسئول در رابطه با نحوه مشاهده سوابق بیمه درمانی، تصریح کرد: بیمه‌شدگان تامین اجتماعی می‌توانند از سوابق بیمه درمانی خود با مراجعه به آدرس الکترونیکی eservices.tamin.ir اطلاع یابند و پس از ثبت‌نام در سامانه قسمت خدمات سلامت الکترونیک، سپس پرونده سلامت الکترونیک من، از سوابق درمانی خود مطلع شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان در رابطه با طرح ۳۰۷۰ نیز گفت: ساخت این طرح برای کاهش ۷۰ میلیون مراجعه سالانه بیمه‌شدگان به شعب و مراکز درمانی  انجام می‌شود که با اجرای عملیاتی این طرح، ۳۰ خدمت حضوری طی دو ماه آینده (دوشنبه هر هفته یک خدمت) در قالب خدمات الکترونیکی به بیمه‌شدگان این سازمان ارائه خواهد شد.

محمدی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در قالب میز خدمت الکترونیکی، خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان سازمان پیشرو از سال ۹۵ نهضت آتی را در دستور کار خود قرار داده است و بسیاری از خدمات بیمه‌ای و درمانی را به صورت الکترونیکی به بیمه‌شدگان این سازمان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان تامين اجتماعي حذف دفترچه های درمانی تامین اجتماعی بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد

علیرضا حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: حجم خروجی بازنشستگی پیش از موعد و مشاغل سخت و زیان آور استان مرکزی از سال ۱۳۹۲، باعث منفی شدن تراز درآمد هزینه در این اداره‌کل شد و این سیر نزولی تا قبل از سال گذشته ادامه داشت.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در سال ۱۴۰۲ در زمینه اشتغالزایی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری و معرفی افراد به کارگاه‌ها و تلاش تامین اجتماعی استان مرکزی برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تامین اجتماعی این استان در سال گذشته تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت خود را انجام داد و در مجموعه سال خوبی سپری شد و با افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری (کارگری) به بیش از ۱۵ هزار نفر تا اسفندماه مواجه شد.

حسینی اظهار کرد: تعداد کارگاه‌های فعال سطح استان مرکزی نیز تا اسفندماه سال گذشته به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید.

وی گفت: تمام منابع جذب شده سال گذشته تامین اجتماعی استان مرکزی با تعامل در حوزه کارفرمایی به دست آمد و هیچگونه اجباری صورت نگرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: حق بیمه و تقسیط بدهی بدهکارانی کلان این استان نیز در سال گذشته به موقع پرداخت شد که این مهم تاثیر به سزایی در کسب منابع برای تامین اجتماعی استان مرکزی داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند