Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا پومسه از ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه به صورت آنلاین در دو بخش انفرادی استاندارد و ابداعی برگزار شد که هر کشور در هر رده‌سنی می‌توانست حداکثر ۲ بازیکن معرفی کند.

رقابت‌های استاندارد در رده‌های سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال پیگیری شد و در بخش ابداعی نیز پومسه‌رو‌ها در رده‌های سنی بالای ۱۸ سال به اجرای فرم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مسابقات استان اصفهان دارای دو نماینده در بخش آقایان و یک نماینده در بخش بانوان بود؛ محمدتقی حاتمی و حمیدرضا حاتمی دو بازیکن تیم ملی پومسه آقایان و مرجان تاجی رستم‌آبادی بازیکن تیم ملی پومسه در بخش بانوان بود.

در پایان این رقابت‌ها محمدتقی حاتمی نماینده استان اصفهان توانست مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کند؛ حمیدرضا حاتمی در پایان این مسابقات در رده پنجم و مرجان تاجی رستم‌آبادی در رده هشتم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کسب مدال برنز قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر تایلند، برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا