Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- شاخص کل امروز هم مثل روز گذشته کار خود را صعودی آغاز کرد و در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار ۲۱ هزار واحد پرید. با این وجود بعد از ۳۰ دقیقه نشانه‌هایی از کاهش در شاخص کل به وجود آمد و احتمالا روز پرنوسانی را در پیش داشته باشیم. در ابتدای بازار امروز شاخص کل ۱.۶۴ درصد و شاخص هم‌وزن ۵۷ صدم درصد رشد داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمده رشد شاخص در ابتدای معاملات تحت تاثیر نماد‌های فملی، فولاد، خودرو، وبملت، شتران و وغدیر است.   نمادهای منفی پرتعداد ظاهر شدند به گزارش فرارو، امروز از مجموع ۳۱۳ نماد معامله شده در بازار بورس، ۱۹۸ نماد روند نزولی دارند و ۱۱۵ نماد با رنگ سبز روی تابلو ظاهر شده‌اند. از طرف دیگر در بازار فرابورس در بین ۲۳۴ نماد معامله شده شاهد کاهش قیمت سهام در ۱۶۲ نماد و افزایش نسبی قیمت در ۷۲ نماد هستیم که نشان می‌دهد نماد‌های قرمز بورس حداقل در تعداد خیلی بیشتر هستند.   نقشه بازار در ابتدای معاملات روز یکشنبه ۲۵ آبان‌ماه (برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی عکس کلیک کنید)   بررسی نقشه بازار در ابتدای معاملات امروز و بعد از گذشته ۳۰ دقیقه همزمان با جمع‌آوری صف‌های خرید، نشان می‌دهد امروز گروه خودرو و ساخت قطعات بیشترین عرضه و تقاضا را شاهد است و به برترین گروه صنعت تبدیل شده. در این گروه اغلب نماد‌های اصلی مثل خودرو، خساپا و خگستر سبزرنگ هستند، اما دیگر نماد‌ها چندان وضعیت خوبی ندارند. در گروه فلزات اساسی، فملی بر صف خرید پافشاری می‌کند و دیگر نماد‌ها مثل فولاد، ذوب و کاوه با قیمت مشابه روز گذشته معامله می‌شوند. گروه صندوق‌های سرمایه‌گذاری ETF زودتر از دیگر گروه‌ها به رنگ قرمز درآمده و شاهد کاهش قیمت نسبی در اغلب صندوق‌های سهامی هستیم. بانکی‌ها امروز همگی سبزرنگ هستند و بدون تشکیل صف یک روند صعودی آرام را طی می‌کنند. گروه سرمایه‌گذاری‌ها به رنگ قرمز درآمده و در بین آن‌ها وسپهر با صف فروش سهامدارانشان را ناامید کرده است. محصولات شیمیایی امروز بازار متعادلی را شاهد هستند و قیمت‌ها در محدوده قیمت پایانی روز گذشته است. انبوه‌سازی‌ها با لیدری کرمان و ثشاهد به رنگ قرمز درآمده‌اند. پالایشگاه‌ها به جز شتران صف خرید خود را از دست داده، ولی همچنان سبزرنگ هستند. حکشتی و توریل در گروه حمل‌ونقل همچنان با صف خرید معامله می‌شوند. مخابرات و هولدینگ‌ها از دیگر گروه‌های سبزرنگ بازار امروز هستند.


تشکیل صف خرید برای لیدر‌های هر گروه امروز لیدر‌های گروه‌های بزرگ در فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید قرار گرفته‌اند. در صدر آن‌ها فملی از گروه فلزات  با صف خرید قدرتمند ۳۰۷ میلیارد تومانی به چشم می‌خورد. خساپا از گروه خودرو و ساخت قطعات با صف خرید ۲۱۰ در مقام دوم ایستاده است و کاما از گروه کانه‌های فلزی با صف خرید ۲۰۰ میلیارد تومانی در رتبه سوم قرار دارد. از جمله دیگر نماد‌ها با صف خرید سنین می‌توان به بترانس، حکشتی، شتران و اخابر اشاره کرد. همچنین در بازار فرابورس امروز نماد‌های اعتماد، رافزا و شرانل صف خرید سنگینی را شاهد هستند. بررسی‌ها نشان می‌دهد در ساعات اولیه بازار امروز ۱۰ درصد نماد‌ها صف خریدی به ارزش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دارند. همچنین ارزش کل صف‌های فروش به سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان میرسد که در ۳۰ درصد نماد‌های بازار سرمایه تشکیل شده.

در آن سوی بازار، سهامداران وملی همچنین به دنبال خریدار برای سهامشان هستند. ارزش سنگین‌ترین صف فروش بازار امروز که در نماد وملی تشکیل شده به حدود ۲۶۸ میلیارد تومان می‌رسد. کسعدی با صف فروش ۱۴۵ میلیارد تومانی در مقام دوم ایستاده و رتبه سوم به فاذر با صف فروش ۸۰ میلیارد تومانی اختصاص دارد. این نماد دیروز با زیان چشمگیر بازگشایی شده بود. از جمله دیگر نماد‌ها با صف فروش سنگین می‌توان به خکمک، تپمپی، غنوش و کفپارس اشاره کرد.   این گزارش به‌روزرسانی می‌شود...  

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت همسان سازی حقوق بازنشستگان وام ودیعه مسکن قیمت سکه قیمت دلار قیمت پراید راهنمای خرید سهام بورس میلیارد تومانی دیگر نماد ها بازار امروز صف خرید صف فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۲۰۱۴۵ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۲۰۱۴۵ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۷۵۳۴.۹۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۸۰۰ میلیارد سهم بود که طی ۳۲۴,۴۵۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۰۱۰.۶۷۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۹۳۹,۰۳۳.۹۸۵ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748296

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • بورس در سکوت
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار