Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:51:37 GMT

کرمانشاهیان در وقت ورزش اول شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۷۴۶۴

کرمانشاهیان در وقت ورزش اول شدند

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه از کسب مقام اول توسط کرمانشاه در چالش ملی " وقت ورزش" خبر داد.

نریمان رحمانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اعلام نتایج چالش وقت ورزش از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی، اظهار کرد: چالش وقت ورزش ساعت 10:10 دقیقه روز جمعه(دوم آبان) همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از چند روز پیش از برگزاری این چالش، ورزشکاران استان با انتشار فیلم‌هایی در فضای مجازی از همشهریان و سه نفر از دوستان خود می‌خواستند تا در چالش وقت ورزش شرکت کنند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان اضافه کرد: سرانجام در روز برگزاری این چالش، کسانی که دعوت به چالش را پذیرفته بودند، کلیپ‌هایی یک دقیقه ای از خود در حالی که مشغول ورزش کردن بودند را با هشتگ (#iranst)  و (#kermanshahst) در اینستاگرام منتشر کردند.

وی بااشاره به تولید 7556 محتوا مربوط به چالش وقت ورزش در کشور، اضافه کرد: خوشبختانه مردم کرمانشاه حضوری فعالانه و سهم بسیار بالایی از کلیپ های ارسال شده به این چالش داشتند، بگونه ای که حدود 2229 کلیپ تهیه شده در این چالش مربوط به مردم کرمانشاه بود.

رحمانی یادآورشد: بعد از کرمانشاه، استان خراسان شمالی با 1968 و آذربایجان غربی با 363 تولید محتوا با اختلاف زیادی از کرمانشاه در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

وی در ادامه بابیان اینکه فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور تشویق مردم به ورزش کردن در این شرایط کرونا برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده،  گفت: خوشبختانه در اکثر این برنامه‌های هیات همگانی کرمانشاه توانسته با ترغیب مردم مشارکت فعالانه آنها را در این برنامه ها رقم بزند که نمونه دیگر آن چالش روز جهانی پیاده روی بود که درآن چالش هم کرمانشاهیان پیشتاز شدند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کرمانشاه گفت: باتوجه به تاثیرات ورزش کردن در تقویت سیستم ایمنی بدن، درتلاشیم تا به منظور مقابله با بیماری کرونا مردم را بیشتر به سمت ورزش سوق دهیم، لذا با تمام توان برنامه های مختلفی را از طریق فضای مجازی در استان اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام

  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش کردن كرمانشاه فدراسیون همگانی کروناویروس همه باهم علیه کرونا استانی ورزشی ورزش های همگانی چالش وقت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی

حمید خسروی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : در طرح نهضت ملی مشارکت اجتماعی قرار است، از طرفیت عظیم اجتماعی گروه‌های همچون هیأت مذهبی، گروه‌های جهادی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استفاده شود.

وی هدف از این طرح را ارتقاء نشاط سرمایه اجتماعی و توسعه مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی در شناسایی و حل مسائل، مشکلات شهر و محله اجرا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در این طرح هیچ الزامی برای داشتن مجوز سازمان‌ها و گروه‌های مردمی ثبت‌نام‌کننده، نیست، همین نیرو‌های فعال در محلات هم می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی در توضیح مراحل ثبت‌نام در طرح ملی مشارکت اجتماعی، اضافه کرد: بعد از ثبت‌نام اولیه، طی یک فرآیند ارزیابی‌هایی از سوی ارزیابانی که از سازمان‌های مردم نهاد استان هستند انجام و بعد از گزینش و پالایش، به کشور معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان تاکنون بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: ۲۲ مردادماه در سالروز تشکیل روز سازمان‌های مردم نهاد، با حضور رئیس جمهور در وزارت کشور استارت این طرح با هدف نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی در حل مسائل و مشکلات شهر و محله زده خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان