Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود احمدی‌نژاد اخیراً در گفت‌وگویی با یکی از رسانه‌های فارسی زبان مخالف نظام، ویروس کرونا را ساخته آزمایشگاه‌ها معرفی کرده و گفته که سازمان بهداشت جهانی و روش‌های پیشنهادی این سازمان، مقصر اصلی شیوع و همه گیری آن است.

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به این اظهارات گفت: متأسفانه اظهاراتی از این دست را مردم تا چند روز پیش از ترامپ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌شنیدند، گویی نگاه‌های خودعالِم پندارانه افراد کم اطلاع و البته پرمدعا مانند ظروف مرتبطه در جوامع مختلف به هم پیوند دارد و البته دستپخت این نگاه و رویکرد هم مقابل دیدگان همگان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اغلب مطالب عنوان شده بی پایه و بی بنیاد است چه بسا ارزش پاسخ گفتن ندارد، افزود: مسیر مقابله با کرونا مشخص است و جوامع مختلف بر اساس توان و زیرساخت‌های خود از این شیوه‌نامه‌ها بهره می‌گیرند چنان که برخی از کشور‌ها عملاً ویروس را مهار کرده‌اند، برخی کماکان درگیر آن هستند و البته نکته مبهمی وجود ندارد، همه چیز روشن است، اما میزان کاربست این راهبرد‌ها و کیفیت آن متفاوت است و بالطبع نتیجه نیز متفاوت خواهد بود.

جهانپور گفت: در این زمینه سخن صائب بسیار است و لزوماً هر راست نشاید گفت، اما دروغ هم نباید گفت و هرچه هست آنچه این برادر عزیز ما در مصاحبه با یک رسانه غیرمستقل و مشکوک بیگانه فرموده‌اند، نیست، آن‌ها که قبلاً هم از این قصیده‌ها سراییدند، قافیه را مدت‌هاست تنگ یافته‌اند، دوران این داستان‌سرایی‌ها همه جا به سر آمده است.

منبع: ایران

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار ویروس کرونا احمدی نژاد وزارت بهداشت کیانوش جهانپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم

احمدی نژاد در مراسم ختم همسر دبیر شورای نگهبان با ژست خاص در کنار احمد جنتی را ببینبد. منبع: پارسینه

دیگر خبرها

  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم