Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تعداد پنالتی های از دست رفته سرخیو راموس در جریان بازی به عدد 5 رسید.
به گزارش آریا، سرخیو راموس در شبی به یاد ماندنی که با 177 بازی ملی رکورد بیشترین بازی ملی در میان بازیکنان اروپایی را به نام خود زد، دو پنالتی تیمش را از دست داد تا اسپانیا شانس پیروزی مقابل تیم 10 نفره را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا با حضور در دیدار مقابل سوئیس، به تنهایی رکورددار بازی ملی در میان بازیکنان اروپایی شد، اما از طرفی دو پنالتی از دست داد. به نقل از پدرو مارتین، سرخیو راموس در حالی 2 پنالتی در جریان دیدار مقابل سوئیس از دست داد که پیش از این فقط سه بار پنالتی اش را در جریان بازی خراب کرده بود. سرخیو راموس تاکنون 34 ضربه پنالتی در جریان بازی در ترکیب تیم های رئال مادرید و اسپانیا زده که 5 ضربه او از دست رفته است.
راموس با پیراهن رئال مادرید فقط یک پنالتی از 22 پنالتی اش را هدر داده، اما با پیراهن تیم ملی اسپانیا آمارش بدتر است. او 4 پنالتی از 12 پنالتی اش را خراب کرده است. در تاریخ لاروخا، فقط داوید ویا با از دست دادن 5 پنالتی در جریان بازی (از 14 پنالتی)، آمار بدتری نسبت به سرخیو راموس دارد، در حالیکه سسک فابرگاس هر 4 پنالتی خود در جریان بازی را خراب کرده است. سرخیو راموس پیش از بازی مقابل سوئیس، 25 پنالتی اخیرش را تبدیل به گل کرده بود و از آخرین پنالتی که از دست داده بود حدود 2.5 سال (9 می 2018 مقابل سویا) می گذشت. یان سومر نیز به اولین دروازه بانی تبدیل شد که دو پنالتی راموس را مهار می کند.
اسپانیا فرصت ویژه ای داشت تا با پیروزی خارج از خانه مقابل سوییس، جای آلمان در صدر جدول لیگ ملت ها را بگیرد اما شاگردان لوییز انریکه مقابل تیم ولادیمیر پتکوویچ به تساوی رسیدند و این نتیجه در شرایطی رقم خورد که ماتادورها لحظات پراسترسی را به خصوص در نیمه دوم تجربه کردند. در دقیقه 55 پاس تماشایی ژردان شکیری موقعیت خوبی را برای صفروویچ به وجود آورد و او با دریبل اونای سیمون در موقعیت تک به گل قرار گرفت اما ناگهان سرخیو راموس که در لحظه ارسال پاس در نزدیکی های قوس میانه میدان بود، از روی خط توپ را برگرداند تا ناجی تیم ملی کشورش باشد. بازی در این لحظه 1-0 به نفع سوییس بود و اگر روی این ضد حمله گل دوم به ثمر می‌رسید، پیروزی برای یاران راموس به عملیات غیرممکن تبدیل می‌شد. این البته پایان کار نبود و در 30 دقیقه پایانی بازی اتفاقاتی رخ داد که راموس تبدیل به نفر اول جدال جکوب آره‌نا شد.
تنها دقیقه ای بعد و زمانی که اسپانیایی ها با اعتماد به نفس حاصل از این مهار دوباره پیش کشیده بودند، صاحب یک ضربه کرنر شدند. ارسال توپ در خارج از شش قدم روی سر راموس نشست و ضربه او به دست رودریگز، مدافع سوییس خورد و ویلیام کالوم اسکاتلندی نقطه پنالتی را نشان داد تا سرخیو راموس در آستانه رقم زدن شبی استثنایی قرار گیرد. او با همان چهره مصمم همیشگی پشت توپ ایستاد و در حالی که هواداران اسپانیا خود را آماده گل تساوی می‌کردند، ضربه اش را یان زومر به زیبایی راهی کرنر کرد تا ماتادورها مثل کاپیتان خود مات و مبهوت شوند. راموس با مکث خود پیش از ضربه و حرکت آهسته اش، انتظار داشت که زومر فریب بخورد و جهت پرش خود را مشخص کند اما او منتظر ماند و به سمت توپ شیرجه زد و طلسمی بزرگ را شکست. این مهار اگرچه در جدول مسابقات نیز بسیار تأثیرگذار بود و شانس سوییس را حفظ کرد اما از جهتی دیگر هم مورد توجه قرار گرفت. آخرین بار که راموس پنالتی از دست داده بود به 2016 برمی‌گشت که اسپانیا مقابل کرواسی قرار گرفت و پس از آن ستاره خط دفاعی رئال مادرید هرگز اشتباهی در این زمینه نداشت.
بار دیگر راموس مکث کرد و زومر یک لغزش فریبنده داشت اما ضربه کاپیتان اسپانیا به شکلی آرام و تعجب برانگیز روانه دروازه شد و دوباره به همان سمت رفت تا دروازه بان سوییس راحت تر از قبل، توپ را بگیرد. اگرچه اسپانیا در ادامه یک گل زد تا از شکست فرار کند اما نکته اصلی بازی همین دو پنالتی ای بود که سرخیو راموس از دست داد و سبب شد تا اسپانیا فرصت صدرنشینی در گروه خود را از دست بدهد؛ حتی اگر یکی از این دو ضربه هم گل می‌شد، ماتادورها بالاتر از آلمان قرار می‌گرفتند.
اما فارغ از آن همین که کاپیتان پرسروصدای رئال مادرید پنالتی از دست داد، کافی است تا طرفداران دیگر تیم ها این دو اشتباه را دست بگیرند و به شوخی و جدی، علیه او بنویسند. نگاهی به شبکه های اجتماعی نشان می‌دهد که در میان هواداران اسپانیا هم هستند آن هایی که اعتقاد دارند دستکم پنالتی دوم نباید به او داده می‌شد. از دست دادن پنالتی اتفاقی معمول در فوتبال حرفه ای است اما ممکن است شب تلخ جکوب پارک، تبعاتی را برای راموس و موقعیتش به عنوان پنالتی زن اول اسپانیا و رئال مادرید به همراه داشته باشد.
سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا از رکورد جیانلوئیجی بوفون عبور کرد تا بیشترین بازی ملی را در میان بازیکنان اروپایی داشته باشد. سرخیو راموس، کاپیتان 34 ساله رئال مادرید 177 بازی ملی انجام داده و روز شنبه در دیدار مقابل سوئیس به تنهایی رکورد دار بیشترین بازی ملی در میان بازیکنان اروپایی شد. به نقل از AS، این یعنی راموس 8 بازی دیگر تا عبور از رکورد بیشترین بازی ملی در تاریخ فوتبال که در اختیار احمد حسن مصری است، فاصله دارد. سرخیو راموس سابقه یک قهرمانی در جام جهانی و دو قهرمانی در جام ملت های اروپا را همراه اسپانیا دارد و 23 گل ملی هم به ثمر رسانده است. راموس اولین بازی ملی خود با پیراهن اسپانیا را در سال 2005 مقابل شیلی انجام داد و در 26 سالگی به باشگاه 100 تایی ها پیوسته بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راموس سوئیس بوفون میان بازیکنان اروپایی بیشترین بازی ملی سرخیو راموس جریان بازی رئال مادرید مقابل سوئیس بازی ملی دو پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر

به گزارش ورزش سه دقیقه 24 بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس سرخ‌ها با ضربه تمام کننده عیسی آل کثیر به گل دوم رسیدند که این گل به شکل عجیی به ثمر رسید.
در شرایطی که سروش رفیعی در میانه میدان توپگیری کرده بود توپ را به عیسی آل کثیر رساند و او هم با حرکتی تکنیکی از یک بازیکن ایرالکو عبور کرد تا فضای بسیار خوبی برای پیشروی به سمت دروازه میزبان داشته باشد.

عیسی در شرایطی که می‌توانست ترابی را راهی دروازه حریف کند خودش با توپ جلو رفت و در موقعیت ضربه زدن قرار گرفت اما در شرایطی که قصد شوتزنی داشت تعادلش بهم خورد و نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند اما با وجود این اتفاق توپ به شکل عجیبی از بالای سر احمد گوهری عبور کرد و تبدیل به گل شد.

ویدئو: 331072

به نظر می‌رسد در این صحنه بعد از سر خوردن عیسی توپ با ضربه عیسی به زمین خورده و به نوعی پله کرد تا از بالای سر گوهری وارد دروازه‌اش شود.

عیسی که با خوش شانسی محض موفق شده بود این توپ را وارد دروزاه کند خودش هم باور نمی‌کرد با وجود از دست دادن تعد موفق به گلزنی شده و به همین خاطر شادی گل جالبی هم داشت.

گوهری هم که با بدشانسی این گل را دریافت کرده بود سرش را به نشانه تاسف تکان می‌داد چرا که در آن صحنه کاری از دستش برنمی‌آمد.

دیگر خبرها

  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • نقش‌ اول جنجال ال‌کلاسیکو: توپ از خط رد نشد!‏