Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سالاری با اشاره به هفته کتاب گفت: همزمان با این هفته، نویسندگان و کتاب های مسجدی با همکاری کانون های مساجد استان یزد در فضای مجازی معرفی می شوند.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: این هفته فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ مصالعه و کتابخوانی است واگرچه ویروس کرونا عامل تغییر ماهیت برنامه ها شده اما می توانیم از طریق فضای مجازی در این جهت گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد نیز همزمان با این هفته برنامه های مختلفی را برگزار می کند که معرفی کتاب، معرفی نویسندگان کانونی از جمله این برنامه ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: با توجه به تصمیم گیری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، امسال سه استان سمنان، اصفهان و یزد با پیش‌بینی مجموعه‌ای متنوع از فعالیت‌ها و اقدامات مختلف کتابی و فرهنگی به استقبال هفته کتاب می‌روند

سالاری ادامه داد: استان یزد به عنوان یکی از استان های شاخص در زمینه نویسندگی در کشور است که امیدواریم بتوانیم برنامه های متنوعی را در این راستا داشته باشیم.

وی بیان کرد:‌معرفی و مصاحبه با نویسندگان مسجدی استان یزد که  از اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد هستند از جمله دیگر فعالیت های محوری در این ایام است که از سوی دیگر معرفی کتاب های کاربردی برای بچه های مسجد در شنبه های کتاب و استمرار آن در طول سال دیگر برنامه های ستاد فهمای استان یزد در هفته کتاب را تشکیل می دهد.

مدیر ستاد فهما استان یزد در پایان گفت: به مناسبت هفته کتاب صفحه ای در فضای مجازی بویژه در اینستاگرام ایجاد می شود و هر هفته به صورت زنده به معرفی کتاب و گفتگو با مدیران کانون های فهما استان یزد پرداخته می شود.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد شبستان یزد هفته کتاب ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی