Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:58:53 GMT

نبود موسوی به تیم لطمه می‌زند/ تیم آسیب شناسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۷۶۹۹

نبود موسوی به تیم لطمه می‌زند/ تیم آسیب شناسی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نخست رقابت‌های لیگ متمرکز والیبال در حالی به پایان رسید که تیم سایپا با دو پیروزی و یک شکست به کار خود پایان داد.

مصطفی کارخانه سرمربی سایپا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری هفته نخست لیگ متمرکز والیبال گفت: این بهترین روش ممکن برای برگزاری مسابقات بود. برخی می‌گویند چرا تهران میزبان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگویم تهران پایتخت است، هتل‌های خوب و سالن‌های استانداردی دارد. شهری به غیر از تهران نداریم که دو سالن استاندارد با امکانات خوب داشته باشد. خبرنگاران و رسانه نیز حضور دارند و مسابقات را به خوبی پوشش می‌دهند.

وی تاکید کرد: ما هم مانند تیم‌های شهرستانی پول هتل پرداخت کردیم و در هتل اقامت داشتیم. همیشه در مسابقات ناظر از سوی فدراسیون در سالن رقابت‌ها حضور دارد اما در این شیوه در برخی رقابت‌ها شاهد حضور رئیس فدراسیون، دبیر و سرپرست کمیته رویدادها بودیم. اینها امتیازات خوبی است و مسابقات به شیوه مناسب برگزار شد.

سرمربی تیم والیبال سایپا در پاسخ به این سوال که آیا فشردگی مسابقات منجر به آسیب دیدگی بازیکنان شده است یا خیر؟ گفت: آسیب دیدگی یک اتفاق است و هر زمان ممکن است رخ دهد. تیم ملی نیز در مسابقات لیگ جهانی با همین فشردگی شرکت کرده است.

کارخانه درباره ادامه برگزاری مسابقات به این شیوه گفت: شرایط کرونا در حال حاضر بسیار خطرناک شده و همه نگران خانواده خود هستند. اصلاً نمی‌دانیم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. روزانه بیش از ۴۰۰ نفر فوت می‌شوند. مشخص نیست مسابقات تعطیل خواهد شد یا خیر. باید منتظر بمانیم. اما این شیوه بهترین شیوه برگزاری لیگ است و نقاط قوت آن بیش از ضعفش بود.

وی درباره وضعیت تیم سایپا خاطرنشا: کرد امروز ساعت ۱۶ از بازیکنان تست گرفته خواهد شد و پس از آن تمرینات را آغاز می‌کنیم.

کارخانه با اشاره به باخت سایپا مقابل شهداب یزد گفت: تیم ما ضعف‌هایی دارد که باید آن را مرمت کنیم. منتظر هستیم نیم فصل برسد و با حضور مسئولان باشگاه تیم را آسیب شناسی کنیم. باید ضعف‌های خود را برطرف کنیم. البته لیگ امسال بسیار سخت است و همه تیم‌ها باخت دارند.

سرمربی نارنجی پوشان درباره وضعیت سیدمحمد موسوی تصری ح کرد: موسوی بازیکن تاثیرگذاری است. زمانی که این بازیکن در تیم حضور ندارد جای خالی اش حس می‌شود. تیم را با موسوی بسته بودیم. قطعاً عدم حضور او به تیم لطمه خواهد زد. ظرف یکی، دو روز آینده باشگاه درباره حضور موسوی تصمیم خواهد گرفت.

«آیا دوری یک ماهه موسوی از تمرینات به دلیل غضب باشگاه نسبت به این بازیکن است؟» کارخانه در پایان در پاسخ به این سوال گفت: خیر، موسوی به دلیل ابتلا به کرونا مدتی از تمرینات دور بود و دوری او ربطی به این مسائل ندارد.

کد خبر 5071640 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال سایپا مصطفی کارخانه سید محمد موسوی لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران هندبال والیبال لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر هندبال ویروس کرونا تیم ملی فوتبال بوسنی فدراسیون کشتی کشتی آزاد اتحادیه جهانی کشتی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد