Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر از توزیع سراسری ۸۲۰ قلم انواع داروهای مهم و حیاتی توسط این جمعیت در قالب ۸۴ گروه دارویی خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسن صفاریه، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سبد دارویی شرکت پخش سها هلال به منظور پاسخگویی به مشتریان تقویت شده که در این راستا با تعامل مناسبی که با تأمین کنندگان برقرار شده ۸۲۰ قلم انواع داروهای پرمصرف و مهم در ۸۴ گروه دارویی از طریق مراکز چهارده گانه این شرکت توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر کمک به گسترش برنامه‌های ملی سلامت و بهداشت جامعه، اضافه کرد: این سازمان در راستای تحقق اهداف عالی جمعیت هلال‌احمر و به منظور محرومیت‌زدایی و پوشش مناطق مختلف در کشور، تأمین و توزیع انواع دارو و تجهیزات پزشکی به ویژه در مناطق کم برخوردار، یکی از مهمترین اولویت‌های شرکت پخش سها هلال وابسته به سازمان تدارکات پزشکی است که بخش قابل توجهی از نیازهای مردم و بیماران را در مناطق محروم برطرف می‌کند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر، توضیح داد: توزیع اقلام دارویی حیاتی و استراتژیک برای اقشار مختلف به ویژه بیماران خاص و همچنین تأمین داروهایی که به بیماران کرونایی کمک می‌کند، در دستور کار این سازمان قرار گرفته است و داروهایی همچون «اسلتامیویر»، «دائونوروبسین»، «میتومایسین»، «رمدسیویر»، «رسیژن» و ده‌ها قلم داروی دیگر در سبد دارویی شرکت پخش سها هلال برای توزیع منظور شده است.

صفاریه از همراهی جدی و بی‌وقفه این سازمان با وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو به منظور تأمین و توزیع اقلام بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا خبر داده و گفت: تا مهار کامل این بیماری و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا؛ عزم جدی برای مشارکت در برنامه‌های ملی سلامت را داریم.

بنابه گزارش ایرنا، سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر به عنوان یک هلدینگ دارویی و تجهیزات پزشکی با مجموعه‌ای از کارخانه‌های تولید دارو، تجهیزات پزشکی، مواد اولیه گیاهان دارویی و با در اختیار داشتن شرکت پخش دارویی سراسری، شرکت بازرگانی و داروخانه‌های تخصصی و فوق تخصصی تلاش دارد ضمن ارائه بهترین خدمات به مردم شریف ایران، نقش به سزایی در ارتقا نظام سلامت جامعه ایفا کند.

کد خبر 455497

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر توزیع دارو در هلال احمر سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر توزیع اقلام بهداشتی تجهیزات پزشکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر شرکت پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان