Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج علی‌رغم خدمات بسیار زیادی که در خصوص پوشش تلفن همراه و آنتن‌دهی و در کل ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه در مناطق دور دست صورت گرفته و همه جزئی از خدمات نظام جمهوری اسلامی بوده که متاسفانه در سال‌های اخیر عده‌ای در قالب مسوول و یا نماینده مجلس این خدمات را به پای خود نوشته و اعتبارات دولتی را ارث پدری خود دانسته‌‌اند اما همچنان در برخی نقاط مردم از عدم آنتن‌دهی به دلایل مختلف از جمله خرابی دکل‌های مخابراتی گلایه‌مندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص برخی از مردم روستاهای مختلف دشت‌روم از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد طی تماس با دفتر خبرگزاری فارس از علت خرابی دکل مخابراتی در منطقه پازنان دشت‌روم گلایه کرده‌ا‌ند.

معترضان با انتقاد از رویه‌ای که مخابرات در پیش گرفته و جوابگوی منتقدین نیست خواهان رفع این مشکل شده‌اند چرا که علاوه بر منطقه دشتروم مناطقی دیگر از جمله سپیدار و جلیل با جمعیت زیادی زیر پوشش قرار دارند.

دفتر خبرگزاری فارس آماده شنیدن و درج پاسخ مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: تلفن همراه روم کهگیلویه و بویراحمد جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار