Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:53:52 GMT

سارق حرفه‌ای خودرو در کرج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۷۹۳۰

سارق حرفه‌ای خودرو در کرج دستگیر شد

محمد معظمی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران کلانتری ۳۲ حصارک بالا در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو پراید با یک نفر سرنشین که با حالت غیرعادی در حال حرکت بود مشکوک شده که در ادامه با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت است.

وی بیان کرد: دستور توقف خودرو توسط مأموران گشت صادر که راننده بدون توجه به آن به مسیر خود ادامه داده که پس از طی مسافتی با هوشیاری و سرعت عمل مأموران؛ موفق به توقیف خودرو و دستگیری سرنشین آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کرج تصریج کرد: در بازرسی از خودروی توقیف‌شده تعداد پنج دستگاه ضبط و پخش سرقتی نیز کشف شد.

وی متذکر شد: در بازجویی به عمل آمده متهم به بزه ارتکابی خود مبنی بر چندین فقره سرقت اعتراف که در این رابطه پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

کد خبر 5071730

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی کرج شهرستان کرج ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر محدودیت های کرونایی کرمانشاه هفته کتاب شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد