Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:25:24 GMT

نقش حجت‌الاسلام اژه‌ای در شتاب‌گیری جریان علمی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۸۲۰۶

نقش حجت‌الاسلام اژه‌ای در شتاب‌گیری جریان علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت عالم جهادگر و پرتلاش حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ الَّذِینَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُولئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَتَ اللَّهِ وَ اللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ‌

خبر درگذشت عالم جهادگر و پرتلاش در مسیر اعتلای نهضت علمی کشور، حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد اژه ای داماد گرامی شهید بهشتی، مایه تأثر و تألم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن عالم ربانی که با ابداعاتی ماندگار هم چون تشکیل انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا و مدارس استعدادهای درخشان، نقشی بی بدیل در شتاب گیری جریان علمی کشور ایفا کرده بود، در سال های با برکت عمر خویش شجره طیبه پرورش نخبگان دانشمند، مومن، متعهد و انقلابی را بر جای گذاشت و به یکی از مصادیق جریان پرثمر وحدت حوزه و دانشگاه بدل گردید.

اینجانب از جوار مضجع منور رضوی ضمن عرض تسلیت این ضایعه به محضر رهبر معظم انقلاب و خانواده ارجمند ایشان، برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با برادر شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

کد خبر 5071758

منبع: مهر

کلیدواژه: وحدت حوزه و دانشگاه تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام احمد مروی جواد اژه ای ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا گرگان بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه هفته کتاب شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد

آفتاب‌‌نیوز :

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن روز جمعه به وقت محلی در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی آمریکا گفت: «من معتقدم که تلاش‌های جدیدی در جریان است که قطر و مصر و همچنین اسرائیل را برای یافتن راهی به پیش می‌برد.»

وی ادامه داد: «فکر می‌کنم آزادی گروگان ها، شتاب و زندگی تازه‌ای وجود دارد.»

تاکنون مذاکرات میان حماس و اسرائیل با میانجیگری مصر و قطر و مشارکت آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه و تبادل اسرا میان دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارد
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارند
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد