Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل بهزیستی قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنکار ایرنا اظهار داشت: دوره آموزشی "تاب آوری" با حضور ۲۰۰ نفر از مسوولان و کارشناسان اداره کل بهزیستی و حوزه های اجتماعی استان قزوین با هدف ارتقای سطح و توان روانی خدمت دهندگان برنامه های امور اجتماعی در تمامی دفاتر به ویژه اورژانس اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پری میرزایی افزود: در این دوره آموزشی بیش از ۱۰۰ تن از کارشناسان آسیب ها و اورژانس اجتماعی و همچنین ۴۰ کارشناس حوزه خانواده و زنان، ۱۵ کارشناس حوزه شبه خانواده و ۱۵ کارشناس حوزه کودکان و نوجوانان شرکت کردند. 

این مسوول اضافه کرد: نزدیک به ۳۵۰ کارشناس اجتماعی شامل کارشناسان مراکز دولتی و غیر دولتی و کارشناسان امور آسیب دیدگان اجتماعی و اورژانس اجتماعی، امور شبه خانواده، خانواده و زنان و همچنین امور کودکان و نوجوانان در استان قزوین فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه تاب آوری در کمک به حل بحران های اجتماعی نقش عمده ای ایفا می کند،اظهار داشت: شناخته شده ترین عاملی که با تاب آوری اجتماعی رابطه معکوس دارد آسیب پذیری اجتماعی است که به همین دلیل اداره کل بهزیستی استان قزوین در این موضوع برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.

بهزیستی قزوین دارای ۱۱۰ هزار مددجو است.

برچسب‌ها تاب آوری استان قزوین سازمان بهزیستی کشور آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاب آوری استان قزوین سازمان بهزیستی کشور آموزش مجازی تاب آوری استان قزوین سازمان بهزیستی کشور آموزش مجازی اخبار کنکور استان قزوین تاب آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین