Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری دویچه وله، حدود ۳۰۰ نفر از چپ‌گرایان تندرو دیروز تلاش کردند تا مانع از برگزاری راهپیمایی حدود ۶۰۰ تن از مخالفان راست‌گرای محدودیت‌های کرونایی در شهر فرانکفورت آلمان شوند.

پس از آنکه چپ‌گرایان به تعدادی از مأموران حمله کردند، پلیس با استفاده از باتوم و ماشین‌های آب‌پاش تلاش کرد تا مسیر راهپیمایی را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی راست‌گرایان نیز پس از آنکه شرکت‌کنندگان به مقررات پایبند نبوده و بدون زدن ماسک فاصله‌گذاری اجتماعی را نیز رعایت نکردند، به هم خورد.

به نوشته بخش انگلیسی تارنمای رادیو آلمان، این کشور شاهد تظاهرات گسترده‌ای علیه تدابیر دولت برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا بوده است. دیروز تظاهرات محدودی نیز در شهرهای کارلسروهه، رگنسبورگ و ارفورت برپا شد.

تاکنون بیش از ۷۸۵ هزار مورد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آلمان ثبت شده و ۱۲ هزار و ۵۰۰ بیمار جان خود را از دست داده‌اند. در چهار روز گذشته آمار روزانه مبتلایان جدید به کووید کمتر از ۲۰ هزار تن نبوده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اعتراض های خیابانی آلمان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اعتراض های خیابانی آلمان ویروس کرونا اعتراض های خیابانی آلمان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (یکشنبه) نهم اردیبهشت ماه در واکنش به تظاهرات اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از فلسطین در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

وی افزود: نه به اشغالگری در فلسطین و نه به نسل‌کشی در نوار غزه و فریاد برای آزادی فلسطین، امروز یک مطالبه جهانی است. با سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، نمی‌توان از فروریختن ستون‌های تَرَک خورده اشغالگری در فلسطین جلوگیری کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پایان گفت: هر کس در مقابل آن بماند، زیر آوار فروپاشی صهیونیسم خواهد ماند.

در روز‌های اخیر تعداد قابل توجهی از دانشگاه‌های آمریکا و همچنین دانشگاه‌هایی در اروپا از جمله فرانسه، یونان و آلمان شاهد برگزاری تظاهرات و تجمعات در حمایت از مردم فلسطین بود.

تظاهراتی که با برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا روبرو شد و پلیس این کشور در دانشگاه‌های مختلف اقدام به بازداشت تعدادی از دانشجویان معترض کرد.

در همین ارتباط پلیس ایالت ایندیانا از بازداشت۲۳ دانشجوی معترض به جنایات رژیم اسرائیل به اتهام برپایی چادر‌های تحصن در محوطه دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • تصاویر باورنکردنی از خشونت علیه زنان
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!