Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@10:27:13 GMT

توزیع ۴ هزار بسته غذایی در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۸۴۵۹

توزیع ۴ هزار بسته غذایی در شیراز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس، با اشاره به مرحله دوم اجرای رزمایش کمک مومنانه در زمان شیوع بیماری کرونا، گفت: این سازمان وظایف آموزشی، پیشگیرانه و امدادی از جمله آموزش مجازی، تولید محتوا در فضای مجازی، برپایی ایستگاه‌های تب سنجی در ورودی شهر‌ها را در دستور کار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: از ابتدای اسفندماه پارسال تا کنون جمعیت هلال احمر استان فارس با پویش دست یار فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده که همچنان ادامه دارد و در قالب این پویش ۱۲ هزار سبد حمایتی اعم از غذایی، بهداشتی، نوشت‌افزار و پوشاک تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

درویشی، تصریح کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه هلال احمر استان فارس  نیز در قالب این رزمایش کمک‌هایی را به نیازمندان ارائه داد که همزمان با ماه رمضان درمرحله نخست این کمک ها  یک هزار سبد غذایی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با تاکید برآغاز مرحله دوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک های مومنانه، ادامه داد: ۴ هزار سبد غذایی دیگر نیز به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان آماده شد که در مجموع برای تهیه این بسته ها ۱۶ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

او، افزود: هر سبد شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۴ بسته ماکارونی، ۲ بطری روغن مایع، یک قوطی رب گوجه، یک بسته چای ۵۰۰ گرمی، یک بسته قند ۹۰۰ گرمی و یک بسته عدس ۹۰۰ گرمی است.

درویشی، اضافه کرد: این بسته‌ها در قالب‌های همسان و ممهور به لوگوی هلال احمر تحت عنوان رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به صورت همزمان از سوی ۲۶ شعبه استانی هلال احمر استان فارس بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع سبد غذایی خانواده های نیازمند رزمایش همدلی جمعیت هلال احمر استان فارس هلال احمر استان فارس کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد