Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:17:50 GMT

شهردار تهران از همکاران خود دفاع کند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۸۴۶۶

شهردار تهران از همکاران خود دفاع کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود میرلوحی در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر خود خطاب به شهردار تهران گفت: احساس می‌کنم که محافظه کاری همکاران ما در حوزه بخش‌های حقوقی و اقتصادی شهرداری در حال رسیدن به جایی است که اشکالات قبلی در حال ثبت شدن به نام این دوره است.

عضو شورای شهر افزود: از آقای حناچی درخواست می‌کنم که از زحمات همکاران خود دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند صد گزارش بازرسی کل در دوره گذشته به نتیجه نهایی نرسید اما رسانه ملی اعلام می‌کند که در منطقه ۵ پروژه‌های مشارکتی چنین و چنان شده و وقتی شهردار منطقه توضیح می‌دهد و مسائل را مشخص می‌کند اما باز هم رسانه ملی در پایان گزارش مطلب را به نوعی با هدف خاصی برای پیوند زدن تخلفات دوره و چهارم و پنجم نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: از آقای حناچی خواستم که به روش حقوقی و اطلاع رسانی عمومی به این موضوع توجه کنند. در حال حاضر ما مصوبه تلفیق بودجه ۹۳ را داده‌ایم و اعلام کرده‌ایم که ظرف ۶ ماه متخلفین را به قوه قضاییه اعلام کنید اما تاخیر شده و هرچه این تاخیر ادامه پیدا کند ما متاسفانه با برنامه ریزی های انجام شده، در آینده شاهد درگیر شدن شورای پنجم و شهرداری با این مسائل خواهیم بود.

میرلوحی ابراز داشت: بنده تقاضای تسریع در رسیدگی به این موارد را از شهردار تهران دارم.

کد خبر 5071720

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری شورای شهر تهران سید محمود میرلوحی تذکر به شهردار تهران ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش مواد مخدر سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه گردشگری کشف مواد مخدر وضعیت راهها تصادفات رانندگی آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهر تهران کمیته امداد امام خمینی مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد

سیزدهمین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز به علت غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹:۰۰ امروز با دستور کار «برکناری شهردار اهواز» برای سیزدهمین بار برگزار شود، پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

پیش از این ۱۲ جلسه نیز با دستورکار برکناری شهردار اهواز به علت حضور نداشتن برخی اعضا تشکیل نشد.

کد خبر 747542

دیگر خبرها

  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی