Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:16:10 GMT

چند خبر ورزشی از خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۸۶۵۱

چند خبر ورزشی از خوزستان

جمال فتاحی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام در راستای کاهش ابتلا به بیماری کرونا انجام و ماسک ها بین ۱۶ هیات شهرستانی فعال ما توزیع شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این رشته فعالیت می‌کنند افزود: هیات ورزشی بیماران خاص خوزستان ۶ گروه بیماری را زیرپوشش دارد وهرگروه از بیماران خاص در ۶ رشته ورزشی تنیس روی میز، دارت، شنا، شطرنج، دو و میدانی و پتانک فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر در اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان

پس از اینکه وزارت نفت با ابقای اعضای هیات مدیره سابق تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم موافقت کرد، یکی از این اعضا به دلیل ۲ شغله بودن از سمت خود کناره گیری کرد.  

بعد از تشکیل جلسه هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان مقرر شد که مهران نصیریان‌دوست همانند فصل گذشته به عنوان مدیرعامل در این باشگاه به فعالیتش ادامه دهد.

همچنین محمد نظری که در سال‌های قبل سابقه مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان را داشت، جایگزین پیمان مولایی در هیات مدیره باشگاه شد. مولایی هفته قبل به عنوان شهردار مسجدسلیمان برگزیده شد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان یک بازیکن جذب کرد

پیمان بهمنی مهاجم تیم فرهنگ رامهرمز با امضای قراردادی یک ساله رسما به تیم صنعت‌نفت آبادان پیوست.

این بازیکن چندی پیش به همراه تیم رامهرمزی در یک بازی تدارکاتی مقابل نفت آبادان به میدان رفت که پس از این بازی مورد توجه کادر فنی صنعت‌نفت قرار گرفت.

برزیلی های ایران طبق برنامه روز سه‌شنبه ۲۷ آبان‌ماه جاری در ورزشگاه تختی این شهرستان به دیدار پیکان می روند.

درخشش نفت آبادان در لیگ برتر بسکتبال بانوان

تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان به عنوان تنها نماینده استان در لیگ برتر بسکتبال کشور دومین پیروزی متوالی خود در این پیکارها را کسب کرد.

دختران زردپوش آبادانی در مصاف با تیم مولتی کافه مشهد با نتیجه ۸۳ بر ۵۱ تپیروز میدان شدند. نماینده خوزستانی سابقه قهرمانی در این رقابت ها را دارد.

لیگ برتر بسکتبال بانوان به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود و تیم پالایش نفت آبادان در گروه"ب" رقابت ها قرار دارد.

برتری فولاد خوزستان مقابل استقلال ملاثانی

تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک مسابقه تدارکاتی با سه گل استقلال ملاثانی را شکست داد.

در این دیدار محمدزبیر نیک‌نفس، محمدرضا عباسی و صابر حردانی برای فولاد خوزستان گلزنی کردند.

تیم استقلال ملاثانی اولین فصل حضورش در رقابت های لیگ دسته یک کشور را تجربه می کند.

شاگردان جواد نکونام در هفته دوم لیگ برتر میزبان تیم استقلال تهران خواهند بود.

عضویت یک خوزستانی در فدراسیون قایقرانی

آرش دوستی پیشکسوت ورزش خوزستان، طی حکمی از سوی رییس فدراسیون قایقرانی به عنوان عضو شورای راهبردی توسعه این فدراسیون منصوب شد.

وی سابقه حضور در تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران را داشته که از این پس وظیفه برنامه ریزی و اجرای برنامه های توسعه ای فدراسیون قایقرانی را برعهده خواهد داشت.

درخشش حامد حدادی در لیگ بسکتبال چین

اسطوره بسکتبال ایران و آسیا با درخشش در لیگ چین، باعث پنجمین برد متوالی تیمش شد.

تیم بسکتبال سیچوآن که از وجود حامد حدادی ستاره بسکتبال کشورمان بهره می برد، رقبای خود را یکی بعد از دیگری شکست می دهد و حدادی نقش تعیین کننده ای در این تیم دارد.

حدادی که سابقه بازی در لیگ NBA را دارد و جزو پرافتخارترین بسکتبالیست های آسیا است به گفته کارشناسان عملکرد قابل قبولی در لیگ های مختلف خارجی داشته است.

برچسب‌ها فوتبال خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان اهواز فوتبال خوزستان اهواز اخبار کنکور نفت مسجدسلیمان هیات مدیره نفت آبادان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.

ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر