Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@16:30:31 GMT

آمار قابل تامل از ثبت میزان طلاق براساس مدت ازدواج

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۸۶۸۱

آمار قابل تامل از ثبت میزان طلاق براساس مدت ازدواج

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان ثبت احوال در سال ۹۸، ۱۷۴ هزار و ۸۳۱ طلاق در کشور ثبت شده است که در بین این آمار‌ها ۷ هزار و ۲۶۴ زوج بیش از ۲۹ سال زندگی مشترک را در کنار یک دیگر تجربه کردند.

در این آمار منتشر شده بیشترین میزان طلاق ثبت شده بر حسب طول مدت ازدواج با ثبت ۱۵ هزار و ۶۵ طلاق متعلق به بازه زمانی ۱ تا ۲ سال زندگی مشترک و ثبت ۱۳ هزار و ۷۲۶ طلاق در ۲ تا ۳ سال زندگی مشترک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۱۲ هزار و ۵۷۳ طلاق ثبت شده است که زوجین کمتر از یکسال زندگی مشترک را در کنار یک دیگر تجربه کرده اند و کمترین میزان طلاق ثبت شده بر حسب طول مدت ازدواج با ثبت هزار و ۱۵۱ طلاق مربوط به بازه زمانی ۲۱ تا ۲۹ سال و بازه زمانی ۲۷ تا ۲۸ سال با ثبت هزار و ۱۷۸ طلاق بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: داود فیرحی ایمن الظواهری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 احمد دادبین جواد اژه ای ازدواج طلاق آمار طلاق ثبت طلاق دوام ازدواج داود فیرحی ایمن الظواهری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 احمد دادبین جواد اژه ای سال زندگی مشترک ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد از افزایش حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده بود.

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: افزایش سالانه تعداد مشترکان گاز طبیعی و ورود مشترکان جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکان از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌نژاد گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده، شده است.

وی تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکان را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گازرسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گازطبیعی در استان است.

دیگر خبرها

  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • غیبت قمری آنتارس چه زمانی رخ می‌دهد؟
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • ببینید | آمار شوکه‌کننده از میزان قطع نخاع شدن مردم به دلیل ناایمنی خودورها
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق