Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون دانشگاه نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: پیاده‌سازی باورهای دفاع مقدس در عرصه‌ فرهنگ و اقتصاد کشور را از وضعیت فعلی عبور می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر شکراللهی صبح امروز در جلسه شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گیلان با اشاره به اهمیت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه ویژگی‌های دوران دفاع مقدس باید بتوانیم از فرهنگ و باورهای دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی بهره گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با بیان‌ اینکه گیلان در ساخت موزه دفاع مقدس جزو آخرین استان‌ها بوده و این در شأن مردم فهیم گیلان نیست افزود: موزه دفاع مقدس در بسیاری از استان‌های کشور ساخته شده و نهادهای حکومتی نیز در ساخت موزه نقش کلیدی داشتند.

سردار شکراللهی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره نیازمند همت بیشتری از سوی مدیران نهادهای حکومتی است و در گیلان نیز لازم است که ادارات‌کل اهتمام ویژه‌ای در ساخت موزه دفاع مقدس داشته باشند و در تامین تجهیزات و امکانات موردنیاز آن نقش ایفا کنند.

گیلان| برنامه‌های هفته بسیج با اولویت توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان اجرا می‌شودنماینده ولی‌فقیه در گیلان: شهدا رمز ماندگاری نظام اسلامی؛ خدمت به خانواده شهدا وظیفه تمام مسئولان استنماینده ولی‌فقیه در گیلان: شبکه‌های اجتماعی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات تشکیل شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در این جلسه دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی و برگزاری یادواره شهید میرزاکوچک جنگی را جزو برنامه‌های پیش‌رو بنیاد شهید اعلام کرد و اظهار داشت: در حوزه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران گیلان نیز در ماه‌های اخیر دو تفاهمنامه انعقاد شد.

عبدالله پاکاری با بیان اینکه طبق تفاهم‌نامه مذکور حدود هزار و 500 مسکن برای ایثارگران گیلان احداث و 2 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود گفت: توافق‌نامه‌ای هم در خصوص واکسیناسیون ایثارگران در سطح ملی امضا شد که نسبت به توزیع اقلام بهداشتی و واکسینه کردن جانبازان بالای 50 درصد و تعدادی از جانبازان شیمیایی حاد اقدام شود.

وی با بیان اینکه حدود هزار نفر از جانبازان گیلانی برای واکسیناسیون شناسایی شدند که 70 درصد آنها تا امروز واکسینه شدند و مابقی نیز در دست اقدام است خاطرنشان کرد: تا امروز بیش از 13 هزار بسته بهداشتی نیز بین ایثارگران گیلانی توزیع شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به احداث حدود 560 یادمان شهدا در ورودی شهرها ابراز داشت: بخش قابل توجهی از این یادمان‌ها با توجه به وضعیت جوی و جغرافیایی گیلان نیازمند بازسازی کیفی است و قرار شد جلسه مشترکی با شهرداری در این زمینه داشته باشیم تا اقدامات لازم انجام‌ شود‌.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایثارگران گیلان دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است