Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از یک سایت روس، آمریکایی‌ها که قصد دارند با برگزاری کشتی‌های نمایشی در ایام شیوع ویروس کرونا تماشاگران را جذب کشتی کنند، شب گذشته رقابتی دوستانه را برگزار کردند.

در مهمترین دیدار از این پیکارها، «جردن باروز» کشتی‌گیر عنوان‌دار وزن ۷۴ کیلوگرم جهان و المپیک کیلوگرم با «زاهید والنسیا» در وزن ۸۶ مبارزه کرد که در نهایت توانست حریف را مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه اینکه باروز بعد از پیروزی مقابل والنسیا، به سراغ دیوید تیلور قهرمان جهان و رقیب «حسن یزدانی» هم رفت و او را هم به چالش کشید. در واقع این چالش، یک جالب کُری خوانی بین جردن باروز و دیوید تیلور در فضای مجازی بود که به عنوان دو رقیب دیرینه یکدیگر را دعوت به مبارزه کردند.

باروز چند روز پیش هم در صفحه شخص خود نوشت: «از این پس سعی می‌کنم بیشتر از کشتی لذت ببرم و این کار برایم یک سرگرمی است.»

حال باید دید باروز ۳۲ ساله که قهرمانی المپیک لندن و ۴ مدال طلا و ۳ برنز جهان را در کارنامه دارد، چه برنامه‌ای برای آینده خود ترسیم کرده و آیا قصد دارد از این پس در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی بگیرد؟

بدیهی است اگر جردن باروز به یک وزن بالاتر بیاید، مصاف او و دیوید تیلور به عنوان دو رقیب برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو، بسیار جذاب و دیدنی خواهد شد.

کد خبر 5071769 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: جردن باروز دیوید تیلور کشتی آزاد ایالات متحده امریکا لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران هندبال والیبال لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر هندبال ویروس کرونا تیم ملی فوتبال بوسنی فدراسیون کشتی کشتی آزاد نقل و انتقالات لیگ بیستم اتحادیه جهانی کشتی دیوید تیلور جردن باروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب حسن یزدانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

به گزارش پارس نیوز، دیوید تیلور رقیب دیرینه و سنتی حسن یزدانی پس از شکست مقابل آرون بروکس آمریکایی در انتخابی تیم ملی و از دست دادن المپیک پاریس از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

 

بعد از شکست دیوید تیلور، باشگاه کشتی اوکلاهوما کاوبوی به او پیشنهاد مربیگری داد و تیلور هم با پذیریش این پیشنهاد برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و به عنوان مربی تمام وقت در آمریکا مشغول به کار شد.

دیگر خبرها

  • دوپینگ آرون بروکس شرایط را تغییر می‌دهد؛ بازگشت دیوید تیلور برای رقابت با حسن یزدانی!
  • دستمزد باورنکردنی دیوید تیلور در نقش جدید | توفیق اجباری نرسیدن به المپیک برای جادوگر
  • دستمزد باورنکردنی دیوید تیلور در نقش جدید
  • واکنش سخنگوی فدراسیون کشتی آمریکا به بازگشت «دیوید تیلور»
  • خبرهای نگران کننده برای یزدانی ؛ دیوید تیلور به المپیک می رسد
  • رقیب حسن یزدانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد
  • احتمال محرومیت کشتی‌گیر آمریکایی و بازگشت رقیب ایرانی به المپیک پاریس!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!