Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: امیدوار هستم در روزهای سخت کرونایی، کادر درمان تاب‌آوری لازم را داشته باشد و صدای آنها شنیده شود چراکه زیر فشار شدیدی هستند.

وی ادامه داد: اصرار شورای شهر برای قرنطینه دو هفته‌ای شهر تهران، فرصتی برای بازسازی این نیروی خدوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در تذکری به معاونت خدمات شهری و منطقه ۲ شهرداری تهران درباره عدم تکمیل فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه اظهار داشت: تکمیل فاز سوم توسعه بوستان نهج‌البلاغه بالغ بر ۱۶ هکتار (حد فاصل پژوهشگاه نیرو و بزرگراه آیت‌الله هاشمی) با تاخیری شش ساله مواجه شده است.

حسینی میلانی با اشاره به مشکلات ایجاد شده ناشی از عدم تکمیل فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه، تصریح کرد: به دلیل این تاخیر مشکلات متعددی مانند تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در دامنه‌های غربی، عدم تعیین و تکلیف معارضین، درخت‌زدایی در عرصه‌ای به وسعت دو هکتار و ایجاد فضای بی‌دفاع شهری در این محدوده رخ داده است.

وی با اشاره به برنامه سوم توسعه شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت ساماندهی و احیای روددره‌های شهر تهران مطابق با ماده ۶۰ برنامه سوم توسعه، به شهرداری تهران تذکر می‌دهم در کوتاه‌مدت نسبت به صیانت از درختان موجود، پاکسازی محیط و ساماندهی منظر در محدوده مذکور اقدام کند.

این عضو هیات رئیسه شورای شهر افزود: شهرداری تدابیر لازم جهت بازنگری در طرح توسعه با لحاظ رویکرد اکولوژیکی و تکمیل سریع فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه را در دستورکار خود قرار دهد.

کد خبر 565192 برچسب‌ها شورای شهر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران فاز سوم بوستان نهج البلاغه تکمیل فاز سوم شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند

سرای محله باغ‌فردوس در منطقه یک تهران در ۵ طبقه به مساحت ۱۵۵۰ بعد از تخریب یک ساختمان قدیمی در دست ساخت قرار گرفت. اتفاق جالب در این ساختمان قطع‌نکردن درخت چنار ۸۰ ساله‌ای است که وسط این بنا قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست کارگاه اجرایی این طرح در مورد مراحل کار گفت: «در تمام مراحل گودبرداری تلاش کردیم صدمه‌ای به ریشه این درخت وارد نشود و به ابعاد ۴ در ۵ متر مربع اطراف درخت حفظ و فاصله استاندارد آن از دیواره‌ها و سقف‌های اجرا شده در نظر گرفته شد. ارتفاع این درخت تا طبقه سوم و بالاتر کشیده شده و پس از اتمام، با فضاسازی مناسب در پای آن و اجرای باغچه، دیواره شیشه‌ای، حضور پرندگان و... به عنوان گنجینه سبزی در میانه سرا، نقطه قابل توجهی برای مراجعین خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • ماجرای حصار‌کشی در پارک لاله چیست؟ شهرداری درختان لاله را هم قطع می‌کند؟
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • ماجرای حصارکشی در بوستان لاله تهران چیست؟
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند