Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به دنبال طرح توسعه مشاغل خانگی هستیم و با توجه به این که استفاده از فناوری‌های به‌روز و نو در اجرای این طرح‌ها لازمه اساسی است بنابراین با توانمندسازی درصدد اجرای این طرح‌ها هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از جهاددانشگاهی اردبیل، ولی اسماعیلی ‌در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای توسعه بخش کشاورزی و اقتصاد منطقه نیازمند تدوین برنامه‌های اساسی و یکپارچه برای جلوگیری از خام‌فروشی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که رفع نیازهای اساسی استان با احصای ظرفیت‌های آن یک اقدام اساسی است بیان کرد: باید در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه نیازهای استان را با در نظر گرفتن مزیت‌های منطقه در نظر گرفته و برای حل مشکلات مربوطه فعالیت‌های انجام یافته را ادامه دهیم.

 نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به دنبال طرح توسعه مشاغل خانگی هستیم و با توجه به این که استفاده از فناوری‌های به‌روز و نو در اجرای این طرح‌ها لازمه اساسی است بنابراین با توانمندسازی درصدد اجرای این طرح‌ها هستیم.

اسماعیلی ادامه داد: باید فعالیت‌های سنتی را به سمت فعالیت‌های نوآورانه سوق دهیم و از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده کنیم که در این زمینه جهاددانشگاهی استان می‌تواند با ارائه طرح توانمندسازی ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی اظهار کرد: جلوگیری از خام‌فروشی و نیز اشباع در تولید محصولات کشاورزی بدون هیچ برنامه‌ریزی مناسب برای استفاده در صنایع تبدیلی و تکمیلی یکی از معضلات اساسی است که در این زمینه باید با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی اقدامات مناسبی انجام یابد.

نماینده مردم شهرستان گرمی مغان در مجلس افزود: اهمیت به اجرای طرح مشاغل خانگی و نیز همکاری‌های لازم در این زمینه باید مورد توجه واقع شود تا از مهاجرت در شهرستان گرمی جلوگیری شود و بتوانیم از ظرفیت این شهرستان به نحو احسن استفاده کنیم.

راه‌اندازی پایلوت نیمه‌صنعتی تولید نشاسته حفاری در اردبیل

مهران اوچی‌اردبیلی رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل نیز در ادامه با اشاره به این که اهمیت به ظرفیت‌های بخش کشاورزی مورد توجه جهاددانشگاهی استان است گفت: با توجه به اهمیت مسئله راه‌اندازی پایلوت نیمه‌صنعتی تولید نشاسته حفاری در استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که تأمین نیازهای روز جامعه با در نظر گیری فرصت‌های علمی و پژوهشی برای ما حائز اهمیت است گفت: به دنبال توسعه فعالیت‌ها هستیم و استفاده از فرصت‌ها را راهکاری اساسی برای توسعه اقتصادی قلمداد می‌کنیم که باید مورد توجه واقع شود.

آفات محصولات کشاورزی را قاچاقچیان وارد کشور کردندعملیات اجرایی احداث شهرک کشاورزی میاندوآب آغاز می‌شودرفع نیاز بخش‌های صنعت کشاورزی و توریسم در دستور کار بنیاد نخبگان قزوین قرار گرفت

رئیس جهادانشگاهی استان اردبیل افزود: طرح توسعه مشاغل خانگی در استان به دنبال توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار است و در این زمینه توسعه کسب و کارها می‌تواند در رونق فعالیت‌های اقتصادی، بهبود معیشت خانوار و توسعه کارآفرینی بسیار حائز اهمیت باشد.

اوچی‌اردبیلی ادامه داد: در حوزه گیاهان دارویی نیز 16 واحد فناور برای رسیدن به مرحله تجاری‌سازی در حال فعالیت هستند و در این زمینه راه‌اندازی مرکز ناباوری در استان اردبیل نیز برای حل مشکلات افراد نابارور در حال بومی‌سازی است.

وی اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی نیز جهاددانشگاهی برنامه‌های توسعه‌ای در دستور کار قرار داده است و در این زمینه تدابیر اساسی و لازم برای حل مشکلات مربوطه اتخاذ شده است.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان اجرای این طرح ها استان اردبیل فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا

بلوگرانا نمی‌خواهد در سوپرجام فصل آینده اسپانیا غایب باشد.

طرفداری | بارسلونا میزبان والنسیا است.

تیم‌های بارسلونا و والنسیا فردا در دیداری از چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. بارسلونا، قهرمان فصل گذشته لالیگا پس شکست مقابل رئال مادرید، دیگر شانسی برای فتح مجدد جام ندارد و حال تنها یک هدف مهم برای تیم ژاوی باقی مانده‌است: نایب‌قهرمانی و حضور در سوپرجام اسپانیا.

بارسلونا که (با یک بازی کمتر از ژیرونا) در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفته، از والنسیایی میزبانی می‌کند که در جایگاه هشتم حضور دارد‌. 

تقابل فردای بارسلونا و والنسیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم المپیک لوییس کمپانیس (مونتجوییک) با قضاوت روبرتو دی بورگس آغاز می‌شود.

ترکیب احتمالی بارسلونا و والنسیا  بارسلونا (۳-۳-۴): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی و رافینیا والنسیا (۱-۳-۲-۴): مامارداشویلی | فولکوئر، موسکوئرا، اوزکاجار، وازکز | په‌په‌لو، گوارا | پرز، آلمیدا، لوپز | دورو 

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد