Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:50:02 GMT

کشف بیش از ۱۵ تن سبوس قاچاق در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۹۰۳۷

کشف بیش از ۱۵ تن سبوس قاچاق در تویسرکان

محمد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تویسرکان از کشف ۱۵ تن و ۱۴۰ کیلوگرم سبوس دامی قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تویسرکان در ایست و بازرسی محور تویسرکان به کنگاور یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق  متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی‌ خودرو، ۳۷۸ کیسه ۴۰ کیلویی سبوس به وزن ۱۵ تن و ۱۴۰ کیلوگرم که به صورت عرضه خارج از شبکه از تویسرکان بارگیری و به مقصد تهران در حال انتقال بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق طبق برآورد کارشناسان ۵۳۰ میلیون ریال اعلام شده است تصریح کرد: خودرو حامل بار توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد و اموال مکشوفه هم تحویل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان شد.

وی به کشف دو تن و ۳۷۰ کیلوگرم سویا قاچاق اشاره کرد و گفت: ارزش این محموله توسط کارشناسان بیش از ۳۰۰ میلیون ریال عنوان شده است.

معصومی با اشاره به اینکه خودرو محموله قاچاق و بدون مجوز سویا توقیف و فرد متهم هم دستگیر شد خاطرنشان کرد: محموله کشف شده به اداره صمت شهرستان تویسرکان تحویل داده شده است.

 انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق کالا کشف آگاهی قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی شمال به جنوب به یک دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار